Reageer op: interim Manager KCC en Burgerzaken (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 3-6-2024, einddatum 2-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 28 uur per week
Plaats/regio: Regio Den Bosch
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) manager voor de teams Klantcontactcenter (KCC) en Burgerzaken. Binnen de gemeente wordt toegewerkt naar het principe van zelforganisatie.
Profiel van de opdracht: De teams KCC en Burgerzaken hebben op dit moment nog veel aansturing nodig van iemand met kennis van beide vakgebieden. De opdracht omhelst dat de leidinggevende ervoor zorgt dat binnen beide teams zichtbare stappen worden gemaakt waardoor werkprocessen soepel verlopen en er effectief wordt samengewerkt waarbij de klant centraal staat. Hierbij hoort ook dat er in de teams wordt bijgestuurd waar nodig zodat er een basis is om binnen enkele jaren toe te groeien naar (meer) zelforganisatie.
Profiel van de manager: WO werk- en denkniveau. Minimaal 3 jaar recente werkervaring als leidinggevende van gemeentelijke teams KCC en Burgerzaken. Ervaring met verandermanagement en de werkprocessen binnen KCC en Burgerzaken. Je bent in staat om teams naar een hoger, zelfstandig opererend niveau, te begeleiden.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 17 mei 2024.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)