Reageer op: Gezocht, interim Projectleider aanbesteding en implementatie Burgerzaken
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 24 tot 36 uur per week.
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Als projectleider ben je verantwoordelijk voor het succesvol aanbesteden en implementeren van de applicatie burgerzaken. Je werkt nauw samen met verschillende stakeholders, waaronder interne teams, externe leveranciers en gemeentelijke partners, om ervoor te zorgen dat de projectdoelstellingen worden behaald binnen de gestelde tijdlijnen en budgetten. Begin volgend jaar starten nog eens drie gemeenten binnen de regionale samenwerking met de implementatie van de burgerzakenapplicatie.
Profiel van de manager: HBO Opleiding (in de richting van bestuurskunde, bedrijfskunde, informatiekunde is een pré); Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider; Aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van burgerzaken bij de lokale overheid; Wensen/Pré: Aantoonbare werkervaring met de ondersteuning van grootschalige (software) projecten en/of projecten van informatiekundige aard. Aantoonbare werkervaring met aanbestedingsprojecten. Certificeringen op het gebied van Prince 2, IPMA PMO.
Opmerkingen: Start: Uiterlijk 1 juli 2024 Uren per week: 24 tot 36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 6 maanden Graag reageren voor 15-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)