Reageer op: Gezocht, interim manager Senior Adviseur Inkoop bij provincie
Verwachte opdrachtduur: Start: z.s.m. Eind: 6 maanden na start Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden Aantal uur pw: 32 - 40
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: De opdrachtgever is een provinciale organisatie met medewerkers op diverse beleidsterreinen. Een topregio met een innovatieve kenniseconomie.
Profiel van de opdracht: Je bent het vaste aanspreekpunt voor alle inkoopvraagstukken binnen jouw domein. Het adviseren over uiteenlopende inkoop- en contractvraagstukken binnen het domein Bedrijfsvoering; Het uitvoeren van zowel kader- als procesbewaking; Het fungeren als businesspartner binnen de organisatie waarbij je bijdraagt aan het realiseren van hun maatschappelijke opgaven; Het ondersteunen op onderdelen van de doorontwikkeling van inkoopprojecten. Je fungeert hier als projectleider.
Profiel van de manager: Je durft initiatief te nemen en weet hierbij klantgericht en integer te werk te gaan. Eisen: - Een afgeronde opleiding op minimaal HBO bachelor niveau; - Minimaal 3 jaar werkervaring binnen een inkoopfunctie bij een overheidsinstelling; - Werkervaring met aanbestedingsregelgeving en Europese- en nationale aanbestedingsprocedures. Wensen: - In het bezit van een Diploma NEVI1 en of NEVI2 of een vergelijkbare diploma zoals conducto; - Werkervaring met contractmanagement; - Minimaal 5 jaar
Opmerkingen: werkervaring op het gebied van inkoop en aanbestedingen. Reageer met een korte toelichting op eisen en wensen voor uiterlijk woensdag 1-5-2024 12.00 uur.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)