Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Voor ons bedrijf zoeken wij een Interim Manager Customer Service

Verwachte opdrachtduur: Minimaal 3 maanden, minimaal 4 dagen per week. Start uiterlijk eind april, liefst eerder.

Plaats/regio: Utrecht

Profiel van het bedrijf: Wij zijn een MKB organisatie voornamelijk B2B segment.

Profiel van de opdracht: De interim Manager Customer Service zorgt voor het halen van de afdelingsdoelstellingen: binnen de deadlines met het maximale doel van 0 fouten en 100% klanttevredenheid. Je zorgt er voor dat de mensen op de afdeling ongestuurd kunnen werken en niet worden overvraagt door zaken die niet bij hun horen. Je zorgt er voor dat de mensen het beste uit zich zelf halen. Kijkt waar processen verbetert kunnen worden.

Profiel van de manager: Ervaren after sales of customer service manager. Analytisch vermogen en goed kunnen plannen & organiseren, Gewend te werken in internationale & commerciƫle omgeving. People Manager.

Opmerkingen:

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)