Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Interim Secretaris BRP-straat gemeente

Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-1-2020, einddatum 31-12-2020, optie tot verlenging 2 x 12 maanden, 8 uur per week

Plaats/regio: Regio Groningen

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. De gemeente beschikt over een zogenaamde BRP-straat en neemt deel aan de Commissie BRP. Voor deze commissie is men op zoek naar een secretaris.

Profiel van de opdracht: De secretaris onderhoudt periodiek contacten met alle ketenpartners. Dit zijn de IND, COA, NVVB, RVIG en BZK. Er vindt 6 keer per jaar een vergadering plaats met de ketenpartners. Tevens zorgt de secretaris voor verbinding tussen de verschillende gemeenten en ketenpartners. Regelmatig contact met contactpersonen in Den Haag op het gebied van de asielketen is van belang om op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen op korte en lange termijn. De werkzaamheden zijn verspreid door heel Nederland.

Profiel van de manager: De kandidaat beschikt over een breed netwerk binnen de verschillende overheidsinstanties, zoals ministeries, gemeenten, IND en COA. Kennis van en meerjarige ervaring met BRP-straten, wat deze zijn en doen. Kennis en ervaring met projectmatig werken.

Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en inclusief alle overige kosten) en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 19 november 2019.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)