Reageer op: Tijdelijk/Interim ICT Projectmanager
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-7-2019, einddatum 31-12-2019, optie tot verlenging 3 x 6 maanden, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor o.a. projecten upgrade infrastructuur en dataverbindingen zoekt men een tijdelijke ICT Projectmanager.
Profiel van de opdracht: Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van de projectorganisatie, het maken van projectplannen, het bewaken van scope, tijd, geld en kwaliteit, het realiseren van rapportages, onderkennen van en accuraat reageren op mogelijke risico’s. Je bent in staat om meerdere (deel-)projecten gelijktijdig aan te sturen en weet verwachtingen te managen naar alle betrokken stakeholders. Je hebt een coördinerende en bewakende rol. Je weet een team te motiveren en aan te sturen.
Profiel van de manager: HBO werk- en denkniveau. Ervaring met ICT projecten binnen een gemeente met 100.000+ inwoners. Minimaal 5 jaren ervaring in een vergelijkbare functie binnen IT en/of projectmanagement. Goede analytische en conceptuele vaardigheden. Klant- en oplossingsgericht. Vaardig om goede relaties te onderhouden met diverse stakeholders en relaties op diverse niveaus (operationeel, tactisch en strategisch). Je hebt een brede ICT-kennis en ervaring van met name gemeentelijke systemen en werkmethodieken.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie en tarief. Reageren is mogelijk tot en met 30 mei 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)