Pagina: Overzicht actuele opdrachten

OVERZICHT ACTUELE OPDRACHTEN.

'Reageren' opent een nieuwe pagina om te reageren op de betreffende oproep. 'Lees verder' laat de opdrachtinformatie direct op deze pagina zien en is handig om de oproepen stuk voor stuk te bekijken. Opnieuw 'Lees verder' sluit die informatie dan weer.

Alle opdrachten | < Nieuwer | 20-05-2024 | 19-05-2024 | 17-05-2024 | 16-05-2024 | 15-05-2024 | Ouder > | Herhaalde oproepen

Ouder dan 25-04-2024


Rest van de opdrachten

84236Interim Senior Calculator (Slooptechnieken)
ca. 1 jaar, 32 tot 40 uur per week | Zuid- Holland | lees verder | reageren
 
Interim Senior Calculator (Slooptechnieken)
Verwachte opdrachtduur: ca. 1 jaar, 32 tot 40 uur per week
Plaats/regio: Zuid- Holland
Profiel van het bedrijf: Bouw en Infra
Profiel van de opdracht: -Is verantwoordelijk voor het behandelen van offerte-aanvragen voor sloopprojecten -Voert zelfstandig calculatie werkzaamheden uit, conform de geldende calculatie richtlijnen en/of instructies van manager -Bespreekt uitgevoerde calculaties met directie, waarbij wordt beoordeeld of het project kan worden uitgevoerd -Zorgt ervoor dat offertes worden voorzien van relevante informatie zoals opnamerapporten, projectplannen, interne werkbonnen, kwaliteitsplannen, project-(veiligheids)plannen
Profiel van de manager: -Hbo werk- en denkniveau -Ervaren calculator uit de infra of bouw sector -Kennis van Ibis software - Je werkt goed in teamverband en bent creatief in oplossingen
Opmerkingen: -Rapporteert (kwaliteits)problemen binnen zijn werkterrein en stelt corrigerende en/of preventieve maatregelen voor -Is verantwoordelijk voor de naleving van wet- en regelgeving en van de interne procedures en werkinstructies binnen het kader van het bedrijfszorgsysteem
Nu reageren >>
84235Interim Artikeldata Management Consultant
start zsm fulltime, 6 maanden | Noord Brabant | lees verder | reageren
 
Gezocht interim Artikeldata Management Consultant
Verwachte opdrachtduur: start zsm fulltime, 6 maanden
Plaats/regio: Noord Brabant
Profiel van het bedrijf: Internationale organisatie
Profiel van de opdracht: - stroomlijnen processen & procesverbetering - artikeldata optimaliseren in PIM - GS1 alignen - master data managent - controle & analyse
Profiel van de manager: - business process management kennis en ervaring - artikeldata management - SAP - GS1 - nauwkeurig - beheersing Engelse en Nederlandse taal
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84234Interim accounting manager
7maanden, gemiddeld 3 tot 4 dagen per week. | Noord-Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim accounting manager per medio juli
Verwachte opdrachtduur: 7maanden, gemiddeld 3 tot 4 dagen per week.
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf: Een IT start up
Profiel van de opdracht: Leidinggeven aan het accounting team (3FTE) Maandafsluiting & reporting Ad hoc werkzaamheden Schakelen CFO en stakeholders Ligt ruimte voor proces optimalisatie op het AP stuk. Dat project kan worden opgepakt.
Profiel van de manager: Passen in start-up dynamiek Goed prio’s kunnen stellen Team player Passen in bedrijfscultuur
Opmerkingen: Twinfield en exact ervaring is een pre
Nu reageren >>
84233Interim Operations Manager Afdeling Onderhoud
Half jaar | Utrecht | lees verder | reageren
 
Voor bedrijf (wij zijn een aannemer) zoeken wij een Interim Operations Manager Afdeling Onderhoud.
Verwachte opdrachtduur: Half jaar
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Wij zijn een bouwbedrijf/aannemer.
Profiel van de opdracht: Je stuurt de serviceafdeling aan die het contractonderhoud uitvoert. In afwachting van de vaste invulling. Processen moeten meer worden afgestemd op planning en klantvoorkeur.
Profiel van de manager: Hands-on, relevante ervaring, communiceert goed met uitvoering en management.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84232Interim Business Controller
Ca. 6 months with an option for extension | Central Netherlands | lees verder | reageren
 
Interim Business Controller (Building-related organization)
Verwachte opdrachtduur: Ca. 6 months with an option for extension
Plaats/regio: Central Netherlands
Profiel van het bedrijf: Building-related organization
Profiel van de opdracht: -Reports to the Finance Director with a dotted line to the General Manager -Shares responsibility as a Management Team member for the development and execution of the strategy -Coordinates the financial forecasting and planning cycle -Ensures compliance with internal control and workflow procedures -Conducts risk inventories and analyzes them -Collaborates with other departments and financial control to achieve business objectives -Acts as a Business Partner to the General Manager
Profiel van de manager: -Higher professional education (HBO/WO) with extensive experience in a similar role -Proven extensive relevant financial expertise -Demonstrated management skills -Experience within (international) technical project organizations -Works independently and proactively on complex challenges -Communicative, persuasive, analytical, and precise -Experienced with Microsoft Office applications -Familiar with ERP systems and possesses IT experience
Opmerkingen: -Analyzes processes and makes improvement proposals -Responsible for cost allocations in collaboration with Financial Planning -Responsible for reporting field hourly rates and operational metrics -Evaluates investment plans, contract performance, and the productivity of the direct organization -Provides proactive advice to the business on opportunities to make results-oriented adjustments -Contributes to policy-level thinking about the entire organization as a member of the Management Team
Nu reageren >>
84230Interim Manager HR
6 maanden | Den Bosch | lees verder | reageren
 
Wij zoeken voor ons bedrijf een interim Manager HR
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden
Plaats/regio: Den Bosch
Profiel van het bedrijf: Wij zijn een retail organisatie met een aantal vestigingen door Nederland
Profiel van de opdracht: Aansturing van het HR team van 7FTE. Onderdeel van het management/directieteam. Begeleiden naar nieuwe inrichting door veranderingen in de organisatie. Processen opnieuw opzetten, knelpunten verhelpen.
Profiel van de manager: Ervaren HR manager met een verandercomponent. In een commerciële organisatie. Praktische peoplemanager en coach.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84228Interim Senior Business Controller
Ca. 6 maanden + optie op verlenging | Centraal Nederland | lees verder | reageren
 
Interim Senior Business Controller (Technische projectorganisatie, ca. 1500 FTE)
Verwachte opdrachtduur: Ca. 6 maanden + optie op verlenging
Plaats/regio: Centraal Nederland
Profiel van het bedrijf: Technische projectorganisatie ca. 1500 FTE
Profiel van de opdracht: -Rapporteert aan Finance Director met een dotted line naar de General Manager -Draagt als MT lid mede verantwoordelijkheid voor de ontwikkeling en uitvoering van de strategie -Coördineert de financiële prognose- en planningscyclus -Zorgt voor naleving van interne controle- en workflowprocedures -Voert risico-inventarisaties uit en analyseert deze -Samen werken met andere afdelingen en financial control om bedrijfsdoelstellingen te realiseren -Fungeert als Business Partner van de General Manager
Profiel van de manager: -Hbo/WO opleiding met uitgebreide ervaring in een vergelijkbare functie -Bewezen ruime relevante financiële expertise -Aangetoonde managementvaardigheden -Ervaring binnen (internationale) technische projectorganisatie -Werkt zelfstandig en proactief aan complexe uitdagingen -Communicatief vaardig, overtuigend, analytisch en nauwkeurig -Ervaring met Microsoft Office-toepassingen -Bekend met ERP-systemen en beschikt over IT-ervaring
Opmerkingen: -Analyseert processen en doet voorstellen voor verbeteringen -Verantwoordelijk voor de kostenallocaties in samenwerking met Financial Planning -Verantwoordelijk voor de rapportage van de velduurtarieven en operationele kengetallen -Beoordeelt investeringsplannen, contractprestaties en de productiviteit van de directe organisatie -Geeft proactief advies aan de business over kansen om resultaatgericht bij te sturen -Denkt op beleidsniveau mee over de gehele organisatie als lid van het MT
Nu reageren >>
84227Interim personal assistent
zo snel mogelijk voor minimaal 2 maanden, 5 dagen per week. | Amsterdam/ Zuidas | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim personal assistent
Verwachte opdrachtduur: zo snel mogelijk voor minimaal 2 maanden, 5 dagen per week.
Plaats/regio: Amsterdam/ Zuidas
Profiel van het bedrijf: Bekend Internationaal bedrijf
Profiel van de opdracht: We zoeken een P.A voor onze algemeen directeur, waarbij je verantwoordelijk bent voor allerlei zaken van agendabeheer tot het boeken van meeting rooms. We zoeken een aanpakker.
Profiel van de manager: Ervaring als P.A. Zowel Nederlands en Engels vaardig.
Opmerkingen: Bij voorkeur cv in Engels + tariefstelling
Nu reageren >>
84224Interim Sr Consultant Non-Operating Results (SAP)
Per juni voor circa 5 maanden voor ongeveer 32-40 u/w en kan tot 50% remote uitgevoerd worden. | Regio Amsterdam | lees verder | reageren
 
interim Sr Consultant Non-Operating Results (SAP)
Verwachte opdrachtduur: Per juni voor circa 5 maanden voor ongeveer 32-40 u/w en kan tot 50% remote uitgevoerd worden.
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: EMEA hoofdkantoor van Aansprekende multinational (BtB & BtC)
Profiel van de opdracht: Je maakt deel uit van het Finance Planning project en adviseert o.a. de product owner en de project Lead. Jij hebt begrip van niet-operationele kosten en weet hoe deze aansluiten op de balans en de P&L van de onderneming, denk aan onderhuur, eenmalige kosten e.d. Verder ben je bekend met de Cash Conversion Cycle. Projectdoel: het verbeteren van de aansluiting (gap) tussen de financiële processtromen uit SAP & de consolidatietool (Stravis). Oplevering GAP-analyse (as-is vs to-be) & requirements.
Profiel van de manager: Minimum 3 - 5 jaar relevante (consultancy) ervaring op het gebied van kostenallocaties; Ervaring met / goede kennis van financiële processen, kennis van SAP is een must; Uitstekende beheersing van het Engels (spreken en schrijven); Je hebt gewerkt in corporate organisaties en bent organisatiesensitief; Je bent proactief, een zelfstarter; Je bent een probleemoplosser; Je bent goed georganiseerd, beheert je tijd effectief en haalt consequent je deadlines; Een sportieve achtergrond is een pre.
Opmerkingen: Voor deze opdracht worden een Engelse CV en motivatie gevraagd.
Nu reageren >>
84223Interim FP&A Controller
Per juni, circa 6 maanden. voor circa 32 - 40 u/w en kan deels (max 50%) remote uitgevoerd worden | Regio Amsterdam | lees verder | reageren
 
interim FP&A Controller (hands-on) in Corporate omgeving
Verwachte opdrachtduur: Per juni, circa 6 maanden. voor circa 32 - 40 u/w en kan deels (max 50%) remote uitgevoerd worden
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Aansprekende Multinational (BtB en BtC)
Profiel van de opdracht: Hands-on rol binnen het FP&A team. Je werkt intensief samen met het BC-team. Je neemt een aantal tijdsintensieve taken over van de huidige controller zodat deze de tijd heeft voor een tijdelijk project (ca 6 mnd). Je werkt aan de maand- en kwartaalafsluitingen inclusief de consolidatie (Stravis), de forecast en de (sales)rapportages. Werkzaamheden: Accuraat maken van de maand- en kwartaalrapportages; Aanleveren cijfers voor consolidatie; Maken van een (sales) rapportage deck;
Profiel van de manager: Minimum 3 - 5 jaar relevante FP&A ervaring; Ervaring met / goede kennis van financiële processen, kennis van SAP is een must; Ervaring met SAP Analytics Cloud Reporting is een pre; Ervaring met Stravis is een nice-to-have; Uitstekende beheersing van het Engels (spreken en schrijven); Je hebt gewerkt in corporate organisaties en bent organisatiesensitief; Je bent een proactieve doener; Je bent goed georganiseerd, hanteert strakke planningen en haalt consequent je deadlines.
Opmerkingen: Voor deze opdracht worden een Engelse CV en motivatie gevraagd.
Nu reageren >>
84222Interim Senior Planner
6 maanden met optie tot verlenging | Brabant | lees verder | reageren
 
Interim Senior Planner Ben jij enthousiast over het coachen en aansturen van een team? En heb je daarnaast ervaring in het plannen van routes en het optimaliseren van werkprocessen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden met optie tot verlenging
Plaats/regio: Brabant
Profiel van het bedrijf: Specialist in mobiliteitshulpmiddelen
Profiel van de opdracht: Als Senior Planner richt jij je op het zo efficiënt mogelijk plannen van klantopdrachten en routes voor de servicemonteurs. Hierbij houd je rekening met SLA’s en de klanttevredenheid. Samen met jouw collega Planners zorg jij ervoor dat de dag van een servicemonteur zo efficiënt mogelijk is. Terwijl je door middel van goede communicatie en duidelijke afspraken een fijne relatie onderhoudt met de servicemonteurs, zorg je er ook voor dat de werkprocessen op de afdeling soepel verlopen.
Profiel van de manager: Jij bent in deze rol optimaal bereikbaar voor de servicemonteurs, collega Planners en andere afdelingen, want jij bent een onmisbare schakel binnen de keten en voor onze eindgebruikers, voor wie het hulpmiddel noodzakelijk is om mobiel te blijven. Je bewaakt de productiviteit van de monteurs en stuurt uiteraard actief bij waar nodig. Met jouw senioriteit kijk je vooruit en plan je tactisch naar de capaciteitsbehoeften. Voor de collega’s in het team en de Manager ben jij het eerste aanspreekpunt.
Opmerkingen: • een MBO 4 werk- en denkniveau en minimaal 3 werkervaring; • ervaring in het coachen en aansturen van collega’s (meewerkend voorman of -vrouw); • ervaring met planningsprogramma’s en is bekendheid met LEAN een plus; • een helikopterview in je werk en neem jij van nature het initiatief.
Nu reageren >>
84221Interim Managing Consultant - hervormingsagenda Jeugd
18 maanden | Zuid-Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Managing Consultant - hervormingsagenda Jeugd - gemeente in Zuid-Holland
Verwachte opdrachtduur: 18 maanden
Plaats/regio: Zuid-Holland
Profiel van het bedrijf: middelgrote gemeente in Zuid-Holland
Profiel van de opdracht: Ben jij de rechterhand die een projectmanager nodig heeft om een beleidsmatige verandering in de jeugdzorg te realiseren? Sluit je aan bij ons team en leid een kleine ambtelijke werkgroep in de ontwikkeling en organisatie van gebiedsgerichte toegangsteams (SLT's). Je bent verantwoordelijk voor het creëren van hoogwaardige projectdocumenten, beleidsnota's en andere stukken die essentieel zijn voor ambtelijke en bestuurlijke besluitvorming. Breng jouw expertise in en maak een verschil in deze rol!
Profiel van de manager: - Ervaring binnen een gemeente; - ervaring met Jeugdzorg is een pre;
Opmerkingen: Je kan onderdeel uitmaken van een flinke en uitdagende veranderopdracht. Je krijgt prettige en doortastende collega's en kan in deze rol echt van betekenis zijn voor deze gemeente.
Nu reageren >>
84220Interim crediteuren medewerker
2-4 maanden, vanaf 24 uur tot 40 dagen per week. | Noord-Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim crediteuren medewerker
Verwachte opdrachtduur: 2-4 maanden, vanaf 24 uur tot 40 dagen per week.
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf: Zorginstelling
Profiel van de opdracht: Wegens een systeem migratie, een uitvaller en de zomervakantie ligt er veel druk op de crediteuren afdeling. Werkzaamheden: Data overzetten, kostenplaatsen invoeren, facturatie en ander ad hoc werkzaamheden
Profiel van de manager: Gezocht naar een junior/medior crediteuren medewerker. Hoeft geen zorgervaring te hebben.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84219Interim Accounting Reporting and Control Analyst
6 months | Overijssel | lees verder | reageren
 
interim Accounting Reporting and Control Analyst
Verwachte opdrachtduur: 6 months
Plaats/regio: Overijssel
Profiel van het bedrijf: Manufacturing
Profiel van de opdracht: Financial Reporting: Support preparation of financial statements, following generally accepted accounting principles (GAAP), Sarbanes Oxley (SOX) Internal Controls: Implement and monitor control procedures to minimize the risk of errors, fraud, and financial misstatements. Compliance: Ensure compliance with applicable accounting regulations and reporting requirements. Controller Activities: Support operation/site level controller actions including all closing Data Analysis: Analyze financial
Profiel van de manager: Available ASAP Bachelor's Degree in Accounting, Finance, or related field is required Between 3 and 5 of years of experience in accounting/finance Strong analytical skills and knowledge of accounting principles and regulations Well-versed in business ethics and internal control best practices Fluent in Dutch and English Knowledge of SAP System
Opmerkingen: Hybrid work is possible
Nu reageren >>
84215Interim Strategisch Informatieadviseur
Startdatum 15-6-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 36 uur per week | Regio Nijmegen | lees verder | reageren
 
Interim Strategisch Informatieadviseur (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 15-6-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Nijmegen
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) Strategisch Informatieadviseur die ervaring heeft met werken voor een gemeente.
Profiel van de opdracht: Je geeft in heldere taal en beeld de visie vorm gebaseerd op de laatste regionale en landelijke ontwikkelingen, de maatschappelijke opgaven én maatwerk afgestemd op de gemeente. Je zoekt verbinding met met de stakeholders in de organisatie en kunt samenhangende stappen duiden in de ontwikkeling naar een gedegen, dynamische, waardevolle informatiehuishouding.
Profiel van de manager: WO werk- en denkniveau. Recente ervaring bij een gemeente met het opstellen van een informatievisie en uitvoeringsplan. Ervaring met het opzetten van portfoliomanagement. Kennis van de laatste ontwikkelingen op gebied van informatieadvies. Ervaring in functies waarin strategische advisering centraal stond.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 23 mei 2024.
Nu reageren >>
84210Interim data analyst
Start z.s.m., 32-40u per week. Einddatum nog onbekend, is uitgevraagd. | Regio Den Bosch | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim data analyst, regio Den Bosch.
Verwachte opdrachtduur: Start z.s.m., 32-40u per week. Einddatum nog onbekend, is uitgevraagd.
Plaats/regio: Regio Den Bosch
Profiel van het bedrijf: Voedingsmiddelenindustrie
Profiel van de opdracht: Data Analyst, begaan in Power BI en Python.
Profiel van de manager: - Ervaring in Data verwerken - Ervaring in data analyse - Power BI en Python - Hoeft géén senior te zijn
Opmerkingen: Graag CV met tariefindicatie. 2 dagen per week thuiswerken behoort tot de mogelijkheden
Nu reageren >>
84208Interim MVA administrateur zorg
minimaal 3 maanden, gemiddeld 2 dagen per week. | Utrecht | lees verder | reageren
 
Op zoek naar een een interim MVA administrateur binnen de zorg.
Verwachte opdrachtduur: minimaal 3 maanden, gemiddeld 2 dagen per week.
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: VVT instelling in de regio Utrecht.
Profiel van de opdracht: Materiele vaste activa moet worden opgeschoond.
Profiel van de manager: Geen heel zwaar profiel, pre als je dit al eens eerder binnen een zorginstelling hebt gedaan.
Opmerkingen: Deadline is maandag 20 mei!
Nu reageren >>
84207Interim Accountant
4-5 days | South Holland | lees verder | reageren
 
interim Accountant (Jaarrekening Specialist)
Verwachte opdrachtduur: 4-5 days
Plaats/regio: South Holland
Profiel van het bedrijf: Manufacturing company
Profiel van de opdracht: As a Accountant a.i you are responsible for the following tasks; Create balance sheet file for the auditor During the audit answer questions from accounts in consultation with Finance manager & Controller Accelerate financial statement process Drawing up annual accounts for 11 BV's
Profiel van de manager: Available ASAP POC experience (Project based company ) Independent preparation of annual accounts Nice to have "Multivers" experience Nice to have "Infine" experience Nice to have "AFAS" experience Fluent in English & Dutch
Opmerkingen: Hybrid work is possible
Nu reageren >>
84206Interim financial controller/accountant
enkele maanden voor 4 tot 5 dagen in de week | NH | lees verder | reageren
 
Gezocht per direct een interim financial controller/accountant voor een vermogensbeheerder
Verwachte opdrachtduur: enkele maanden voor 4 tot 5 dagen in de week
Plaats/regio: NH
Profiel van het bedrijf: een vermogensbeheerder
Profiel van de opdracht: 1. Financiële rapportage en analyse Opstellen van financiële overzichten: Maandelijkse, kwartaal- en jaarrekeningen opstellen, inclusief balans, winst- en verliesrekening en kasstroomoverzicht. Analyse van financiële prestaties: Beoordelen van financiële resultaten en het identificeren van trends, afwijkingen en kansen voor verbetering. Budgettering en prognoses: Ontwikkelen van budgetten en financiële prognoses, en het monitoren van de voortgang ten opzichte van deze plannen.
Profiel van de manager: Een ervaren financial controller/accountant jaarrekeningen kunnen doorgronden en opstellen. Ervaring binnen financiële instellingen en ervaring hebben met efectenadministraties is een must.
Opmerkingen: uurtarief € 90,-/€ 95,- per uur (exclusief reiskosten)
Nu reageren >>
84205Interim Manager QA
38u per week. Tot en met 31 december. | Beilen & Zwolle | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Manager QA
Verwachte opdrachtduur: 38u per week. Tot en met 31 december.
Plaats/regio: Beilen & Zwolle
Profiel van het bedrijf: Groot zuivelbedrijf
Profiel van de opdracht: Site QA teamlead (team of 5 QA specialists) location Zwolle. Reporting the CP QA Manager. Accountable for product and process quality for infant powder products, external/internal audits. Planning FSQ program. Representive significant changes food quality. WFS performance, problem solving. Ensure culture of quality continuous improvement.
Profiel van de manager: Background in consumer branded food industry, ideally with IFT, Dairy and/or Pharma. audit training/experience. 3+ years experience QA. Depth knowledge QFS (FSSC22000, ISO, GFSI) systems. Experience in (quality) projects- & programs with cross functional teams. Adequate quality problem solving. Klantgericht Zelfstandig Ruime relevante werkervaring Flexibele instelling Gestructureerd Teamplayer
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84202Interim gl specialist
3d, start begin juni - duur 3 maanden (4d per week is bespreekbaar) | Amsterdam | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim gl specialist
Verwachte opdrachtduur: 3d, start begin juni - duur 3 maanden (4d per week is bespreekbaar)
Plaats/regio: Amsterdam
Profiel van het bedrijf: MKB
Profiel van de opdracht: In deze groeiende organisatie help je mee aan de verdere bouw en professionalisering van de afdeling. Voor er een nieuwe vaste medewerker komt is mijn klant opzoek naar een tijdelijke gl specialist met visma ervaring. A-z boekouding, voorbereiden rapportages, boeken van de banken en het verwerken van de facturen zijn de werkzaamheden
Profiel van de manager: Communicatief, handson en eis: ervaring met visma
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84197Interim financial controller zorg
6 maanden, gemiddeld 36 uur per week | Utrecht | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim financial controller binnen de zorg.
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 36 uur per week
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Zorginstelling met verschillende locaties in de regio Utrecht.
Profiel van de opdracht: Financial Controller, meedenken met management maar ook af en toe op de uitvoering ondersteunen.
Profiel van de manager: Financial Controller met minimaal 3 jaar ervaring binnen de zorg, bij voorkeur VVT.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84196Interim Finance Medewerker (controller)
6 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week. | Amsterdam (Hybride) | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Finance Medewerker (controller)
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week.
Plaats/regio: Amsterdam (Hybride)
Profiel van het bedrijf: Publieke sector / NGO
Profiel van de opdracht: Meehelpen en initiatieven tot scherpe finance afdeling. Functioneel aansturen van 4 FA. Kennis overdagen en operationeel meewerken. Voeren van administratie, doen van rapportages, uitzoekwerk, correctie werk.
Profiel van de manager: Sterk in administratie, balans(posten), aansluitingen en overdrachtelijk (kennis overbrengen en voorbeeld functie). Je werkt graag operationeel vanuit een rol als primus inter paris. Mensen werken graag met en voor je. Je rapporteert aan management
Opmerkingen: Werk is hybride (1-2 dagen A'dam) inzet 32-36 uur. Tarief 75,- ex BTW Graag CV met motivatie
Nu reageren >>
84194Interim Manager Supply Chain Pharma
6-12 maanden, gemiddeld 5dagen per week. | Tilburg | lees verder | reageren
 
interim Manager Supply Chain for a Pharmaceuticals company.
Verwachte opdrachtduur: 6-12 maanden, gemiddeld 5dagen per week.
Plaats/regio: Tilburg
Profiel van het bedrijf: Pharmaceutical and biotechnology solutions.
Profiel van de opdracht: In this role as Manager Supply Chain a.i. you will be responsible for: the overall supply chain process from RM to FP including timely dispatch of FP while taking into account the timely availability of raw materials, packaging materials and services with the correct specifications & GMP conditions. coaching teams ensuring that the suppliers meet requirements keeping costs within control
Profiel van de manager: For this role as Manager Supply Chain a.i. you need to: be Directly available. Have experience in the Pharmaceuticals sector Have experience using and implementing SAP be fluent in Dutch, English is essential.
Opmerkingen: Manager Supply Chain a.i. Start date: ASAP Full time assignment for 6 to 12 months Available for 5 days per week Pharmaceuticals On site in Tilburg
Nu reageren >>
84193Interim Manager Bedrijfsvoering
3 tot 4 maanden voor 32 tot 40 uur per week. Startdatum: Juni 2024. | Midden Nederland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Manager Bedrijfsvoering.
Verwachte opdrachtduur: 3 tot 4 maanden voor 32 tot 40 uur per week. Startdatum: Juni 2024.
Plaats/regio: Midden Nederland
Profiel van het bedrijf: Als Interim Manager Bedrijfsvoering kom je te werken binnen een groeiende organisatie met ongeveer 100 medewerkers. Het bedrijf beschikt over meerdere locaties en biedt preventief gezondheidsonderzoek.
Profiel van de opdracht: Operationeel Management Dagelijkse aansturing van het operationele team, bestaande uit 35 medewerkers (waaronder de medisch specialisten) die zijn verdeeld over meerdere locaties; Direct leidinggeven aan 4 collega's, waaronder de HR Businesspartner, HR medewerker en de Teamleider Operations; Zorgen voor een optimale uitvoering van de operationele activiteiten met oog voor zowel korte- als lange termijn doelen; Eindverantwoordelijk voor het managen van P&L en budgetten.
Profiel van de manager: • Afgeronde HBO/ WO opleiding; • Minimaal 5 jaar werkervaring als Manager Bedrijfsvoering; • Werkervaring binnen een corporate omgeving; • 32 - 40 uur per week beschikbaar;
Opmerkingen: uurtarief is in overleg.
Nu reageren >>
84192Interim medior accountant/boekhouder
4 maanden, gemiddeld 5 dagen per week. | Zwolle | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim medior accountant/boekhouder
Verwachte opdrachtduur: 4 maanden, gemiddeld 5 dagen per week.
Plaats/regio: Zwolle
Profiel van het bedrijf: IT
Profiel van de opdracht: hands-on. Bijhouden van bankboekingen, maandafsluiting verzorgen, het zelfstandig kunnen draaien van een administratie
Profiel van de manager: Medior
Opmerkingen: start zsm. Uurtarief € 65. Hybride werken is mogelijk, 2 dagen op kantoor, rest vanuit huis.
Nu reageren >>
84191Interim financial controller
10maanden, gemiddeld 4/5 dagen per week. begin juni tot Q1 2025 | Regio Amsterdam | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim financial controller.
Verwachte opdrachtduur: 10maanden, gemiddeld 4/5 dagen per week. begin juni tot Q1 2025
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Financiele instelling
Profiel van de opdracht: • Voorbereiden van journaalposten. • Maandafsluiting • Analyseer en rapporteren maandresultaten • Assisteren bij de externe accountant
Profiel van de manager: Voor de ze rol zoek ik een een topper in financial control van junior/medior niveau met ervaring in de financiële sector. Verder ben je sterk in communicatie, kritisch en direct. Mondeling/schriftelijk sterk in Engel, heb je ervaring in Oracle/SAP en kennis van SQL.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84190Interim senior teammanager financiën
12 maanden, gemiddeld 3-4 dagen per week. | regio Rotterdam | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim senior teammanager financiën
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 3-4 dagen per week.
Plaats/regio: regio Rotterdam
Profiel van het bedrijf: Onderwijsinstelling
Profiel van de opdracht: Verantwoordelijk voor de dagelijkse aansturing van het team financiën, professionaliseren van de administratieve organisatie en interne controle en beheersing, adviseren van het managementteam en CvB, verzorgen van periode-afsluitingen, uitvoeren en begeleiden van administraties, bewaken budget, opstellen van financiële rapportages zoals begroting, jaarrekening en maandrapportages en analyse van deze rapportages
Profiel van de manager: Senioriteit in leiderschap en veranderkundig sterk, proactief, adviesvaardigheden, ervaring met complexe geldstromen (overheidssubsidies, collegegelden etc.), kennis van fiscale wetgeving
Opmerkingen: Het betreft een organisatie met christelijke identiteit en waarden, waaraan je jezelf moet kunnen conformeren en aansluiting weet te vinden.
Nu reageren >>
84186Interim ESG Specialist
24 - 40 uur, ten minste zes maanden | Gelderland | lees verder | reageren
 
Voor een productieorganisatie in Gelderland ben ik op zoek naar een Interim ESG Specialist.
Verwachte opdrachtduur: 24 - 40 uur, ten minste zes maanden
Plaats/regio: Gelderland
Profiel van het bedrijf: Productieorganisatie
Profiel van de opdracht: Binnen deze opdracht ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van ESG reporting standaarden en het framework voor de organisatie. Je werkt in deze opdracht nauw samen met diverse stakeholders om juist inzicht te krijgen van de activiteiten, impact en doelstellingen.
Profiel van de manager: - Diepgaande kennis van internationale ESG-richtlijnen, standaarden en frameworks. - Uitstekende analytische vaardigheden en het vermogen om complexe informatie te vertalen naar praktische oplossingen. - Sterke communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief samen te werken met verschillende belanghebbenden. - Zelfstarter met een proactieve houding en het vermogen om zelfstandig te werken.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84185Interim Validation Engineer
| Noord-Holland | lees verder | reageren
 
Are you an experienced interim Validation Engineer? Apply now!
Verwachte opdrachtduur:
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf:
Profiel van de opdracht: • Responsible for performing routine validation activities and support of validation projects. • Create and execute commissioning, qualification protocols, and validation protocols, including identification and resolution of exceptional conditions. • Perform temperature mapping and other validation activities. • Perform investigations and implement corrective actions. • Participate in the coordination of validation instrument inventory calibrations and/or certifications.
Profiel van de manager: • MBO level 4 with at least 6 year experience or HBO with at least 4 year experience. • GMP experience in pharmaceutical or relevant industries. • Validation experience.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84179Interim productie planner food
12 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week. | Noord-Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht voor ons bedrijf een interim productie planner bij voorkeur binnen food.
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week.
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf: Wij zijn een producent binnen de food.
Profiel van de opdracht: Het dagelijks plannen van de productie en afpak afdeling. Afroepen grondstoffen. Plannen transporten. Bijdrage leveren aan het implementeren van een S&OP proces. Functioneel beheer planningstools.
Profiel van de manager: Hands on en laat dingen gebeuren. Binnen half uur reisafstand van vestiging Opmeer. Kennis van Exact, ERP en planningstechnieken (MRP). Goede Excel vaardigheden Analytisch sterk. Goede communicatievaardigheden. Klantgericht. Woonachting binnen 30 min reisafstand van de regio Alkmaar / Hoorn. Beheersing van NL en EN Niveau MBO/HBO
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84178Interim plant/locatie manager food
6-12 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week. | Noord-Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht, voor ons bedrijf een ervaren interim hands-on resultaatgerichte plant/locatie manager bij voorkeur met ervaring in food.
Verwachte opdrachtduur: 6-12 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week.
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf: Wij zijn een producent binnen de food.
Profiel van de opdracht: Aansturing van de (productie)-locatie. Productie, inpak afdeling. bedrijfsbureau, magazijn, QC, intercompany customer service, techniek.
Profiel van de manager: Min. 5 jaar ervaring in plant (productie) management binnen food. Hands on en benaderbaar Direct m.n. in aansturing van de productie. Bereidheid om aspirant plantmanager verder te ontwikkelen. Klantgericht. Uitstekend oog voor kwaliteit en voedselveiligheid. Woonachting binnen 30 min reisafstand van de regio Alkmaar / Hoorn. Affiniteit met techniek HBO Niveau NL en EN taal machtig.
Opmerkingen: Faciliteren sterke groei binnen een organisatie die op onderdelen nog moet professionaliseren. Nadruk ligt op persoonlijk leiderschap.
Nu reageren >>
84176Interim Verandermanager Polikliniek
6 maanden met optie op verlenging, gemiddeld 4 dagen per week. | Midden-Oost Nld | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Verandermanager Polikliniek.
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden met optie op verlenging, gemiddeld 4 dagen per week.
Plaats/regio: Midden-Oost Nld
Profiel van het bedrijf: Ziekenhuis met regionale functie en diverse locaties. Binnen 1 van de Divisies valt oa de Poli Oogheelkunde; actief vanuit 2 locaties (een 'hoofd-locatie' en een 'neven locatie'). Per locatie is een manager integraal verantwoordelijk.
Profiel van de opdracht: In totaal zijn er 40fte mw's werkzaam op de Poli. Deze professionals hebben diverse functie(niveaus) zoals optometristen, orthoptisten, OK assistenten, secr etc. De vakgroep telt 12 specialisten (maatschap). Hoge turnover aan patiënten, veel & kortdurende voor)onderzoeken cq doorlooptijden zijn kenmerken. Goede doorstroom, optimale planning/roostering en patiënten logistiek zijn dan ook cruciaal voor het goed functioneren vd poli. Ivm uitval de manager op 'hoofd locatie' is behoefte aan interim.
Profiel van de manager: Relevante, afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau aangevuld met aantoonbare en recente interim lijnmanagement ervaring op operationeel/tactisch niveau binnen een ziekenhuis. Ervaring met het aansturen van poliklinische afdelingen is een eis. Je beschikt over uitstekende management kwaliteiten en bent gepokt & gemazeld ohgv logistieke, bedrijfsmatige/-kundige, werk- & teamprocessen. Je spreekt mensen aan op (ongewenst) gedrag, bent 'zichtbaar' en biedt duidelijkheid, structuur en richting.
Opmerkingen: Thema's opdracht: optimaliseren patiënten logistiek en de veranderende werkprocessen (digitalisering etc); implementeren vh advies vanuit de (interne) capaciteitstoest; teambuilding (tussen de locatie en de verschillende functie groepen); peoplemanagement (duidelijkheid, rust, overzicht etc). Start opdracht zsm; reactie graag voorzien van actueel Word CV incl beschikbaarheid en (scherp) tarief.
Nu reageren >>
84175Interim Business Analyst ERP source system
Approx. 6 months with an option for extension | Central Netherlands | lees verder | reageren
 
Interim Business Analyst (Proficient in unlocking ERP source systems. Extracting and processing data from these systems for business analyses)
Verwachte opdrachtduur: Approx. 6 months with an option for extension
Plaats/regio: Central Netherlands
Profiel van het bedrijf: Engineering-related organization
Profiel van de opdracht: -Collecting and consolidating data from various ERP source systems -Analyzing financial data to identify trends, deviations, and opportunities -Providing solid recommendations for improving business processes and financial performance -Collaborating with stakeholders at all levels of the organization to share insights and implement solutions -Developing reports and presentations to clearly communicate complex analyses and findings to management
Profiel van de manager: -Background at a Big 4 accountancy or consultancy firm, with proven experience in financial analysis and business processes -Thorough knowledge of ERP systems and experience working with diverse source data -Strong analytical skills and the ability to interpret complex data -Experience with data analysis tools and familiarity with data visualization techniques -Flexibility and the ability to quickly adapt in a dynamic environment
Opmerkingen: -Excellent communication skills to effectively collaborate and present findings to stakeholders -A crucial link in unraveling valuable insights from business data, ultimately contributing to improving the financial health and performance of the organization -Focus on interpreting source data and identifying critical insights to optimize business performance
Nu reageren >>
84167Interim Director Accounting (IFRS Specialist)
3 maanden, 40 hours a week, start June 2024 | amsterdam | lees verder | reageren
 
interim Director Accounting (IFRS Specialist)
Verwachte opdrachtduur: 3 maanden, 40 hours a week, start June 2024
Plaats/regio: amsterdam
Profiel van het bedrijf: Multinational
Profiel van de opdracht: 3 Months coverage absence current Director. Responsible for the Global Accounting according IFRS, leading the GL Accounting operations(Including SSC operations), IFRS expert and contact and support M&A activities.
Profiel van de manager: Natural leader, CPA/RA, IFRS Champion and familiar with GL accouting operations and M&A processes. Strong leadership skills.
Opmerkingen: Starting June, 3 Months, Hourly rate €115,-
Nu reageren >>
84165Interim project controller
6 maanden, gemiddeld 5 dagen per week. | Friesland (oost) | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim project controller voor regio Noord
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 5 dagen per week.
Plaats/regio: Friesland (oost)
Profiel van het bedrijf: Technisch projectgestuurde omgeving.
Profiel van de opdracht: Verantwoordelijk voor de volledige projectadministratie incl. rapportage en analyse ( urenadministratie, verkoopfacturatie, voortgang projecten, OHW, gesprekken projectleiders etc.); Leidinggeven team 10 personen; Bewaken P&C cyclus; Procesverbeteringen kunnen doorvoeren.
Profiel van de manager: Stevige en communicatieve gesprekspartner; Ruime ervaring met projectadministratie; Kennis van Cofax en Metacom geniet de voorkeur.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84164Interim Plant Controller (Proces Industrie)
start zsm, uiterlijk eind juni. Fulltime (36/40 uur), max. 2 dagen vanuit huis. | Rotterdam / remote | lees verder | reageren
 
interim Plant Controller (Proces Industrie)
Verwachte opdrachtduur: start zsm, uiterlijk eind juni. Fulltime (36/40 uur), max. 2 dagen vanuit huis.
Plaats/regio: Rotterdam / remote
Profiel van het bedrijf: Opdrachtgever in de procesindustrie
Profiel van de opdracht: Het team bestaat uit 5 FTE, met een Site controller als leidinggevende. Je werkt nauw samen met jouw collega controllers (oa. Capex en financial) en het hoofdkantoor (oa. commercial control en accounting). Je bent samen met de Financial Controller verantwoordelijk voor de maandafsluiting (fast close). Je analyseert o.a de prijsverschillen, checkt voorraadposities en doet kostprijsanalyses. Je onderhoudt ook contact met diverse externe Partijen die betrokken zijn bij het productieproces.
Profiel van de manager: HBO/WO opgeleid; Aantoonbare ervaring als Plant Controller; Ervaring in de procesindustrie is een pre; Kennis en ervaring met SAP is een must; Sterk ontwikkelde analytische vaardigheden; Sterke communicatieve vaardigheden, in staat om als sparring partner o.a. het MT op te treden en hen te voorzien van de gewenste informatie; Goede beheersing van zowel het Nederlands als het Engels.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84229Interim Teamleider Financiën
Startdatum z.s.m., einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 3 maanden, 32-36 uur per week | Regio Groningen | lees verder | reageren
 
interim Teamleider Financiën (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum z.s.m., einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 3 maanden, 32-36 uur per week
Plaats/regio: Regio Groningen
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) Teamleider Financiën die leiding geeft aan een team van 15 medewerkers.
Profiel van de opdracht: Het team staat voor een financieel gezonde gemeente en een professionele en betrouwbare dienstverlening. De ontwikkelingen op het vakgebied gaan snel en het team heeft een ontwikkelagenda om de processen voortdurend te verbeteren. Onderwerpen die op de agenda staan zijn de optimalisatie van de financiële werkprocessen, de professionalisering van de advisering en de beïnvloedbaarheid van de begroting. Je weet vertrouwen en verantwoordelijkheid en verwacht daarvoor resultaten van de medewerkers.
Profiel van de manager: HBO werk- en denkniveau. HBO werk- en denkniveau. Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als leidinggevende van een financiële eenheid (team/afdeling) bij een overheidsorganisatie. Ervaring met het sturen op opdrachten en resultaten. Ervaring met het optimaliseren van financiële werkprocessen. Leidinggevende ervaring bij een gemeente. Minimaal 75% aanwezig op de werklocatie. Uiterlijk inzetbaar per 1 juli 2024 voor minimaal 32 uur per week.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 24 mei 2024.
Nu reageren >>
84218Interim Projectleider Procesverbetering
12 maanden, gemiddeld 16-20 uur per week. | Midden van het land | lees verder | reageren
 
Gezocht interim Projectleider Procesverbetering
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 16-20 uur per week.
Plaats/regio: Midden van het land
Profiel van het bedrijf: Gemeente
Profiel van de opdracht: Bestuur, directie en management zien het belang van het verder stroomlijnen, verbeteren, vastleggen en ontsluiten van de werkprocessen waardoor dit project Procesverbetering in het programma Organisatieontwikkeling is opgenomen. De belangrijkste drivers om dit project voortvarend op te pakken zijn de wensen om continue te verbeteren en de kwetsbaarheid bij personeelswisselingen te verkleinen door processen vast te leggen en te ontsluiten
Profiel van de manager: Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met procesmanagement waarbij 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring bij een gemeente. Competenties: Verbindend, overtuigend, koersvast enthousiast
Opmerkingen: Graag ontvangen wij jouw cv inclusief tarief (inclusief reiskosten en gebruik laptop, telefoon e.d.) uiterlijk voor vrijdag 24 mei
Nu reageren >>
84214Interim Adviseur Business Control
Startdatum 24-6-2024, einddatum 30-6-2025, optie tot verlenging 32 uur per week | Regio Utrecht | lees verder | reageren
 
interim Adviseur Business Control (lokale overheidsorganisatie)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 24-6-2024, einddatum 30-6-2025, optie tot verlenging 32 uur per week
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een lokale overheidsorganisatie, binnen Planning & Control op zoek naar een (interim) Adviseur Business Control / Business Controller P&C.
Profiel van de opdracht: Je bent sparringpartner voor één of meerdere afdelingshoofden uit het MT en faciliteert hen in hun verantwoordelijkheid voor integraal management. De komende maanden ga je in ieder geval aan de slag met de verdere professionalisering van de P&C cyclus en processen. Samen met de controller stel je het financiële beleid op, zoals de kadernota met het uurtarief. Je maakt bedrijfseconomische analyses voor de korte- en langetermijnplanning van de organisatie en adviseert hierover.
Profiel van de manager: Minimaal HBO werk- en denkniveau richting financiën. Minimaal 4-6 jaar werkervaring op het vakgebied P&C. Gevorderde kennis van Excel en ervaring met financiële administratiesoftware, bij voorkeur Afas Profit. Minimaal 1 jaar ervaring bij een lokale overheidsorganisatie, waarbij onder meer ervaring is opgedaan met het schrijven van bestuurlijke stukken. Werkervaring en realisatie op het leiden van verbetertrajecten op het vakgebied P&C. Ervaring met BI software zoals Qlik Sense.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 27 mei 2024.
Nu reageren >>
84213Interim Salarisadministrateur onderwijs
Startdatum 3-6-20245, duur 6 maanden, optie tot verlenging 6 maanden, 32 uur per week | Regio R'dam/hybride | lees verder | reageren
 
interim Salarisadministrateur onderwijsinstelling
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 3-6-20245, duur 6 maanden, optie tot verlenging 6 maanden, 32 uur per week
Plaats/regio: Regio R'dam/hybride
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een MBO-onderwijsorganisatie, op zoek naar een (interim) Salarisadministrateur die per direct alle processen kan draaien.
Profiel van de opdracht: Je draagt de verantwoordelijkheid voor een nauwkeurige, tijdige en volledige verwerking van salarisadministratie, inclusief standaardtaken zoals salarisbetaling en meer gespecialiseerde, complexe eindproducten. Dit omvat het beheer van de volledige verloning, waaronder loonaangifte, journaalposten en het oplossen van eventuele discrepanties. Je voert salaris gerelateerde analyses uit en handelt alle taken af die binnen een salarisadministratie vallen, zoals loonbeslagen, salarismutaties etc.
Profiel van de manager: Minimaal MBO4+ opleiding. In bezit van diploma PDL en VPS. Minimaal 2 jaar relevante werkervaring als salarisadministrateur. Kennis van en ervaring met AFAS. Inhoudelijke kennis van de CAO MBO. Ervaring met TOPDesk.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 19 mei 2024.
Nu reageren >>
84211Interim Senior Inkoper
Startdatum 1-7-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 16-18 uur per week | Regio Apeldooen | lees verder | reageren
 
interim Senior Inkoper (overheidsorganisatie)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-7-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 16-18 uur per week
Plaats/regio: Regio Apeldooen
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie, op zoek naar een (interim) Senior Inkoper.
Profiel van de opdracht: Het professioneel begeleiden van (Europese) aanbestedingen en meervoudig onderhandse aanvragen. Het opstellen van aanbestedingsdocumenten ten behoeve van de hiervoor genoemde (Europese) meervoudig onderhandse aanbestedingen en minicompetities. Het (strategisch) adviseren van opdrachtgevers.
Profiel van de manager: Afgeronde HBO-opleiding of hoger. Minimaal 5 jaar recente werkervaring op het gebied van Europees aanbesteden. Minimaal 3 jaar recente ervaring binnen een (semi)publieke organisatie in de inkoopfunctie. Ervaring met het begeleiden van (complexe/EU) inkooptrajecten. Kennis en ervaring met inkopen van diensten (allround).
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 25 mei 2024.
Nu reageren >>
84199Interim (beleids) Adviseur verandertraject
18 maanden, gemiddeld 2-3 dagen per week. | Zuid-Holland | lees verder | reageren
 
Voor een gemeente in Zuid Holland komen wij graag in contact met een interim (beleids) Adviseur die onze opdrachtgever inhoudelijk kan ondersteunen tijdens het verandertraject.
Verwachte opdrachtduur: 18 maanden, gemiddeld 2-3 dagen per week.
Plaats/regio: Zuid-Holland
Profiel van het bedrijf: Gemeente
Profiel van de opdracht: Er vindt in het Sociale Domein een verandering plaats op het gebied van de inrichting en uitvoering van de Jeugdzorg (hervormingsagenda Jeugdzorg) . Binnen het project is er behoefte aan een rechterhand voor de projectmanager voor de volgende zaken: Begeleiden veranderopgave; Begeleiden van het Team; (Her-) schrijven van de ambtelijke stukken voor het Team en de gemeenteraad.
Profiel van de manager: Minimaal afgeronde HBO; Aantoonbare recente ervaring in het Sociale Domein en bij voorkeur de Jeugdzorg; Aantoonbare ervaring in een hoofdrol binnen veranderingsprojecten; Aantoonbare ervaring met het schrijven van ambtelijke stukken; Bekwaam in presentaties naar Gemeenteraad en Projectteams.
Opmerkingen:
Nu reageren >>
84188Interim Teamleider ICT
Startdatum 1-7-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 32-36 uur per week | Regio Alkmaar | lees verder | reageren
 
Interim Teamleider ICT (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-7-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 32-36 uur per week
Plaats/regio: Regio Alkmaar
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie, op zoek naar een (interim) Teamleider ICT. Je bent verantwoordelijk voor een optimale dienstverlening aan onze klanten en leveranciers.
Profiel van de opdracht: Je bent verantwoordelijk voor het systeembeheer, technische aspecten van informatiebeveiliging, bedrijfscontinuïteit en de Servicedesk ICT. Je stuurt en coacht het team ICT aan die bestaat uit medewerkers servicedesk en systeembeheerders. Je stelt met het team resultaatafspraken vast en je monitort hierop. Je zorgt voor een efficiënte en effectieve uitvoering van ICT projecten en -processen. Je ontwikkelt een visie op de ICT-infrastructuur en adviseert over een daarbij passende inrichting.
Profiel van de manager: Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding. Je hebt minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt brede kennis van ICT procesmanagement, zoals ISM/ITIL. Je hebt van kennis van de richtlijn NEN 7510 / ISO 27001. Je bent communicatief sterk op verschillende niveaus binnen de organisatie. Je neemt verantwoordelijkheid en je kunt schakelen op zowel operationeel, tactisch en strategisch niveau.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 26 mei 2024.
Nu reageren >>
84174Interim Manager Fysiek Domein / Stadsbedrijven
Startdatum z.s.m., einddatum 1-12-2024, optie tot verlenging, 32-36 uur per week | Regio Utrecht | lees verder | reageren
 
interim Manager Fysiek Domein / Stadsbedrijven (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum z.s.m., einddatum 1-12-2024, optie tot verlenging, 32-36 uur per week
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, binnen Stadsbedrijven op zoek naar een (interim) Manager Wijkonderhoud & Service die leiding geeft aan ca. 230 fte.
Profiel van de opdracht: Je geeft dagelijkse sturing aan de afdeling. Jouw opdracht voor de gestelde periode is om rust terug te brengen in de afdeling. Je zorgt dat het MT eenduidig acteert en communiceert naar de teams. Je gebruikt geen jargon en kantoortaal. Je bent toegankelijk voor de werkvloer. Je luistert en geeft aandacht. Je organiseert processen en resultaten in heldere stappen en tussenresultaten.
Profiel van de manager: WO werk- en denkniveau en een voor deze opdracht een passende opleiding. Minimaal 10 jaar leidinggevende ervaring in een uitvoeringsorganisatie binnen het gemeentelijke fysieke domein. Je weet met een positieve drive uitvoering te geven aan het koersplan. Je bent een empathische, verbindende en communicatief vaardige leidinggevende (op verschillende niveaus) en je bent stressbestendig. Je gebruikt geen jargon en kantoortaal. Je bent toegankelijk voor de werkvloer. Je luistert en geeft aandacht.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 20 mei 2024.
Nu reageren >>
84171Interim Concernadviseur HR
Startdatum 24-6-2024, einddatum 30-9-2024, optie tot verlenging, 24-32 uur per week | Regio Friesland | lees verder | reageren
 
interim Concernadviseur HR (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 24-6-2024, einddatum 30-9-2024, optie tot verlenging, 24-32 uur per week
Plaats/regio: Regio Friesland
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) Concernadviseur HR die aan het roer staat van het HR-beleid, waarbij je strategieën en initiatieven ontwikkelt.
Profiel van de opdracht: Je levert op inhoudelijk vlak een actieve bijdrage aan de verdere ontwikkeling en formulering van het personeels-en organisatiebeleid. Je signaleert en vertaalt in- en externe ontwikkelingen naar beleid op deelgebieden. Je bent hierin ook opdrachtgever voor P&O-projecten die door de P&O-adviseurs worden opgepakt. Daarnaast adviseer en ondersteun je de directie met betrekking tot de uitvoering van het P&O-beleid en uiteenlopende personele aangelegenheden. Je fungeert als vraagbaak voor collega's.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde WO of HBO opleiding in de richting van HR. Minimaal 5 jaar beleidsmatige werkervaring binnen het vakgebied P&O. Minimaal 5 jaar werkervaring in de volle breedte van het P&O vak. Minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring. Ervaring met projectmatig werken. Ervaring met advisering op directieniveau.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 22 mei 2024.
Nu reageren >>
84170Interim HR Consultant
Startdatum 24-6-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging, 24-32 uur per week | Regio Friesland | lees verder | reageren
 
interim HR Consultant, ervaren met met organisatieveranderingen
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 24-6-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging, 24-32 uur per week
Plaats/regio: Regio Friesland
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) HR professional die aantoonbaar meerdere jaren ervaring heeft met organisatieveranderingen waarbij primair het accent komt te liggen op een organisatiewijziging.
Profiel van de opdracht: e begeleidt het proces, adviseert over de inhoud en schrijft mee aan adviesrapporten. De kern van deze opdracht richt zich op het adviseren en uitvoeren van een organisatiewijziging. Daarnaast ben je inzetbaar op andere organisatie-adviesvraagstukken en het ondersteunen bij de implementatie van de organisatiewijziging tijdens het aanbiedingsproces (het plaatsingsplan). De gemeente Heerenveen bevindt zich in een snel veranderende omgeving met complexe uitdagingen.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde WO/HBO+ opleiding in de richting van HRM. Minimaal 10 jaar ervaring in het HR vak. Minimaal 5 jaar gemeentelijke ervaring. Minimaal 3-5 jaar recente werkervaring met het begeleiden van organisatiewijzigingen. Ervaring met het adviseren op directieniveau. Ervaring met projectmatig werken in een multidisciplinair team.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 22 mei 2024.
Nu reageren >>
84169Interim Programma Management Officer (PMO)
6 maanden (+optie tot verlenging), gemiddeld 3 dagen per week. | Den Haag / remote | lees verder | reageren
 
interim Programma Management Officer (PMO)
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden (+optie tot verlenging), gemiddeld 3 dagen per week.
Plaats/regio: Den Haag / remote
Profiel van het bedrijf: Overheid / gemeente
Profiel van de opdracht: Je gaat aan de slag als programma management officer (PMO) in het implementatieteam Wkb en proefprojecten STIPP. Je houdt je dagelijks bezig met programma- en projectbeheersing. Daarnaast heb je diverse taken in de rol van secretaris. Je bent een zelfstandige en stabiele factor in het team Wkb.
Profiel van de manager: •Samen met coördinator Financiën behandelen van de STIPP-bijdragen aanvragen en administratieve afhandeling daarvan in Synergy en excel.; •Je bent verantwoordelijk voor het (verder)opzetten en het bewaken van het documentbeheer voor de Wkb en STIPP en vastlegging van dossiers in Microsoft Teams; •Je bent medeverantwoordelijk voor de uitvoering van diverse bedrijfsvoeringselementen, zoals contracten (m.n. inhuur, detachering), planningen, vastleggen gemaakte afspraken e.d.
Opmerkingen: •(Mede)beheren van de prognose; •Je houdt overzicht op het proces en je verbindt actief met programmateamleden, andere secretarissen en concernstaf op inhoud, proces en procedures Mooie opdracht voor langere periode. Graag ontvangen wij je CV + motivatie + uurtarief. Start opdracht juni 2024, gesprekken vinden 4 juni 2024 plaats
Nu reageren >>
84166Interim Manager met personele taken
Startdatum 10-6-2024, einddatum 30-9-2024, optie tot verlenging 2 x 4 maanden, 28 uur per week | Regio Den Bosch | lees verder | reageren
 
interim Manager met personele taken (niet inhoudelijk)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 10-6-2024, einddatum 30-9-2024, optie tot verlenging 2 x 4 maanden, 28 uur per week
Plaats/regio: Regio Den Bosch
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie, op zoek naar een (interim) manager met zogenaamde H-taken, de persoonlijke en vakinhoudelijke ontwikkeling van 60 tot 80 medewerkers. Men werkt volgens het HOF-principe.
Profiel van de opdracht: Je geeft hiërarchisch leiding aan een eenheid en vervult de HRM-taken die behoren bij in, door, en uitstroom van medewerkers. Zo begeleid en faciliteer je de medewerkers bij hun persoonlijke ontwikkeling en het ontdekken en benutten van hun talenten. Ook voer je met hen het gesprekken over hun duurzame inzetbaarheid. Je bent verantwoordlijk voor de functionele ontwikkeling van je medewerkers.
Profiel van de manager: WO werk- en denkniveau. Werkervaring als leidinggevende van hoger opgeleide professionals. Ervaring met het werken als leidinggevende in een HOF-model. Minimaal 5 jaar ervaring met het werken als leidinggevende in een overheidsorganisatie.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 19 mei 2024.
Nu reageren >>
84172Interim Kwartiermaker Communicatie
Startdatum 10-6-2024, einddatum 30-11-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 36 uur per week | Regio Den Bosch | lees verder | reageren
 
interim Kwartiermaker Communicatie (gemeente)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 10-6-2024, einddatum 30-11-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Den Bosch
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) Kwartiermaker Communicatie binnen de sector Stadsontwikkeling (SO).
Profiel van de opdracht: Ontwikkeling en aansturing van het team communicatie van SO. Dit gaat over programmeren van het werk, professionaliseren van het team en de organisatie van samenwerken. Daarnaast help je de communicatiecapaciteit en portefeuille van SO zodanig organiseren dat het aansluit bij de gemeentebrede organisatie van communicatie. Je adviseert hierin over de positionering van de verschillende marketing- en communicatieteams bij SO en draagt bij aan de implementatie.
Profiel van de manager: Minimaal een relevante afgeronde WO opleiding. Minimaal 7 jaar ervaring in vergelijkbare rollen/functies binnen het vakgebied communicatie. Recente ervaring in een complexe bestuurlijke omgeving bij de gemeente(n) en/of overheidsinstantie. Ervaring met coördineren van teams. Ervaring met regisseren van communicatie opgaven op strategisch niveau.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (maximaal € 100,00 exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 20 mei 2024.
Nu reageren >>
84168Interim Bestuursadviseur Communicatie
12 maanden, gemiddeld 24 uur per week. | Limburg | lees verder | reageren
 
Gezocht: interim Bestuursadviseur Communicatie
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 24 uur per week.
Plaats/regio: Limburg
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Als interim bestuursadviseur communicatie / woordvoerder positioneer je de provincie als midden-bestuur in het algemeen en de bestuurlijke ambities en resultaten van het College van Gedeputeerde Staten in het bijzonder en vertaal je o.a. complexe politiek-bestuurlijke thema’s naar concrete en eenduidige strategieën en kernboodschappen. Binnen het cluster Strategie en Comm. werk je in teamverband met collega’s in verschillende disciplines waaronder woordvoering, public affairs,strategie, redactie
Profiel van de manager: Een afgeronde HBO/WO opleiding. Ervaring op het gebied van overheidscommunicatie, woordvoering en/of journalistiek. Aanvullende opleidingen (competenties) op het gebied van (speech)schrijven, issuemanagement, reputatiemanagement, crisiscommunicatie of stakeholdermanagement. Minimaal één jaar ervaring als bestuursadviseur communicatie en/of woordvoerder, bij voorkeur in een (semi)overheidsorganisatie. Ervaring met het schrijven van persberichten en speeches.
Opmerkingen: Start: per 1 juli
Nu reageren >>
84177Interim ICT Architect
Start: 3-6-2024 Uren per week: 32-36 Einde/Duur: 7 maanden Optie op verl.: n.n.b. | Noord-Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim ICT Architect N-Holland
Verwachte opdrachtduur: Start: 3-6-2024 Uren per week: 32-36 Einde/Duur: 7 maanden Optie op verl.: n.n.b.
Plaats/regio: Noord-Holland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Het inrichten, borgen en verbeteren van het architectuurproces; Uitvoering geven aan het architectuurproces zoals deze is beschreven; Draagkracht creëren binnen de organisatie t.a.v. “Werken onder architectuur”; Het ophalen en realiseren van architectuur doelen, wensen en behoeften; Het inventariseren en activeren van stakeholders binnen het architectuurproces; Het invullen van een IT-architect positie binnen het CAB; Beleggen van verantwoordelijkheden van deelprocessen en hierop sturen; Ophalen
Profiel van de manager: Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met (Cloud) architectuur; Werkervaring met het applicatielandschap van lokale overheden (ligt dit duidelijk toe in het cv); Werkervaring in de afgelopen 5 jaar met de applicatie Archi; Togaf en/of Archimate certificering. Ervaring met het opzetten en doorlopen van een architectuurproces. (voorkeur) Ervaring met het bekleden van een architect positie binnen een CAB. (voorkeur)
Opmerkingen: Graag reageren voor 22-5-2024 12:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84180Interim Manager Projectbeheersing
6 maanden, gemiddeld 5 dagen per week. | Utrecht | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Manager Projectbeheersing
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 5 dagen per week.
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: De manager projectbeheersing is verantwoordelijk voor het integrale beheersproces van het programma en de bijbehorende projecten. De focus ligt op de processen geld, risico’s, organisatie, scope, tijd (planning), informatie, communicatie, kwaliteit en documentatie in alle verschillende project fases. De manager projectbeheersing maakt analyses op de verschillende projectbeheersingsaspecten en de samenhang daartussen. De manager projectbeheersing is de sparringpartner van de projectmanager.
Profiel van de manager: HBO Opleiding (pré = richting techniek); Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als Manager Projectbeheersing binnen een overheidsorganisatie; Wensen/Pré: Een afgeronde opleiding Prince2. Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 10 jaar als Manager Projectbeheersing in IPM teams binnen een overheidsorganisatie. Aantoonbare werkervaring met Project Control taken, waaronder VTW’s en het schrijven van financiële bestuurlijke besluitvormingsdocumenten.
Opmerkingen: Start: Z.S.M. Uren per week: 36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: n.n.b. Graag reageren voor 20-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84181Interim Administratief Ondersteuner
6 maanden, gemiddeld 32 uur per week. | zuid Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Administratief Ondersteuner
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 32 uur per week.
Plaats/regio: zuid Holland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Binnen het team Informatiebeheer is behoefte aan administratieve ondersteuning.
Profiel van de manager:
Opmerkingen: Start: 3-6-2024 Uren per week: 32 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 2*3 maanden Graag reageren voor 23-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84182Interim Projectleider Lokale Energievoorziening
12 maanden, gemiddeld 24 uur per week. | zuid Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Projectleider Lokale Energievoorziening
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 24 uur per week.
Plaats/regio: zuid Holland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Als projectleider zorg je voor een doelgerichte samenwerking met alle stakeholders. Deze rol vraagt een flexibele instelling. De beslissing ligt namelijk primair bij de bedrijven, terwijl je in deze rol als projectleider door de gemeente bent aangesteld. Het is daarbij steeds noodzakelijk om te bewaken dat alle belangen van alle spelers in beeld blijven. Besluiten worden namelijk altijd in consensus genomen.
Profiel van de manager: Aantoonbare werkervaring binnen lokale energieprojecten waarbij opwekken en verbruik op elkaar afgestemd worden; Aantoonbare werkervaring met- en kennis van ZonPV en wind opwek, energie opslag en transport en snel-laden; Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van energie binnen een overheidsinstelling; Wensen/Pré: Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider op het gebied van energie binnen een overheidsinstelling.
Opmerkingen: Start: Z.S.M. Uren per week: 24 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja 4*6 maanden Graag reageren voor 23-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84183Interim Senior Financieel Adviseur
6 maanden, gemiddeld 5 dagen per week. | Regio Amsterdam | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Senior Financieel Adviseur
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 5 dagen per week.
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Wij zijn op zoek naar een ervaren Senior Financieel Adviseur die verantwoordelijk zal zijn voor het ontwikkelen van financieel beleid en het adviseren van de beleidsafdelingen, managementteam en het College van B&W. De adviseur zal een sleutelrol spelen in het opstellen en ontwikkelen van de planning & control-documenten, zoals de begroting, tussentijdse rapportages en de jaarrekening.
Profiel van de manager: HBO Opleiding richting financiën, economie of accountancy; Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gemeentefinanciën en het controleren of opstellen van P&C producten (ligt dit duidelijk toe in het cv); Aantoonbare kennis en werkervaring met de BBV; Aantoonbare affiniteit met de Planning & Control cyclus van een gemeentelijke organisatie; Wensen/Pré: Een afgeronde opleiding op minimaal wo niveau in de richting van financiën, economie of accountancy.
Opmerkingen: Start: 1-7-2024 Uren per week: 36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 2*6 maanden Graag reageren voor 23-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84184Interim Assetmanager/Technisch beheerder
Start: 10-6-2024 Uren per week: 24 Einde/Duur: 6,5 maanden Optie op verl.: Ja | Utrecht | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Assetmanager/Technisch beheerder Opvang Oekraïense Vluchtelingen
Verwachte opdrachtduur: Start: 10-6-2024 Uren per week: 24 Einde/Duur: 6,5 maanden Optie op verl.: Ja
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: De opgestelde conditiemetingen / meerjaren-onderhoudsplanning controleren; Het laten onderhouden van de panden / het managen van het planmatig onderhoud; Uit laten voeren van wettelijke taken en documenteren daarvan; Adviseren over technische zaken; In beheer name begeleiden op technisch gebied; Je bent een vraagbaak bij storingen; Voeren van onderhandelingen en het vastleggen van de afspraken bij het aangaan/ verlengen van huurovereenkomsten met betrekking tot locaties ten behoeve van de opvang
Profiel van de manager: hbo-opleiding in de richting van bouwkunde, elektrotechniek, werktuigbouwkunde of technische bedrijfskunde (of vergelijkbaar); Minimaal 3 jaar ervaring in een vergelijkbare functie; 1 jaar werkervaring opgedaan binnen de overheid. Werkervaring binnen maatschappelijke opvanging (zoals het COA).
Opmerkingen: Graag reageren voor 24-5-2024 15:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 3 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84187Interim Projectleider Bouwontwerpteam Innovatiecentrum
Startdatum 3-6-2024, einddatum 31-3-2025, optie tot verlenging, 24 uur per week | Regio Drenthe | lees verder | reageren
 
interim Projectleider Bouwontwerpteam Innovatiecentrum
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 3-6-2024, einddatum 31-3-2025, optie tot verlenging, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Drenthe
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een regionaal samenwerkingsverband tussen provincie, gemeente en onderwijsinstellingen, op zoek naar een projectleider voor de totstandkoming van een innovatiecentrum voor de toekomstige uitdagingen (energie, arbeid, techniek etc.)
Profiel van de opdracht: Het innovatiecentrum wil een bruisende ontmoetingsplek zijn waar geleerd, ontdekt en uitgedaagd wordt. Het moet een plek worden waar vragen gesteld kunnen worden en waar iedereen met een idee terecht kan. Een plek waar onderzoek en innovaties toegankelijk zijn voor iedereen. Waar slimme en groene oplossingen worden bedacht voor vandaag en morgen. Jij begeleidt de totstandkoming van het PvE. Je faciliteert het proces om te komen tot een besluit op selectie en vorming van het ontwerpteam.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde bedrijfskundige HBO opleiding. Minimaal 5 jaar ervaring met vastgoed gerelateerde complexe ontwikkeltrajecten voor zorg, onderwijsinstellingen of vergelijkbaar. Minimaal 5 jaar ervaring met het werken als voorzitter van een bouwteamverband. Minimaal 10 jaar leidinggevende ervaring. Je beschikt over een breed en relevant regionaal netwerk.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 23 mei 2024.
Nu reageren >>
84195Interim Projectleider Plan van aanpak Dakloosheid
7 maanden, gemiddeld 20 tot 24 uur per week. | Midden Nederland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Projectleider Plan van aanpak Dakloosheid
Verwachte opdrachtduur: 7 maanden, gemiddeld 20 tot 24 uur per week.
Plaats/regio: Midden Nederland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Het in samenwerking met gemeenten en maatschappelijke partners uitvoeren van het 'Regionale plan van aanpak Dakloosheid 2024 - 2025'. Werkzaamheden: je draagt zorg voor het uitvoeren van de zes actielijnen, zoals verwoord in het plan van aanpak Dakloosheid (conform de daarin opgenomen activiteiten, beoogd effect, planning en middelen).
Profiel van de manager: Afgeronde opleiding op minimaal hbo niveau (WO = pré:); Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider en/of Senior Adviseur bij een gemeente of gemeentelijke instelling; Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met gemeentelijke samenwerkingsverbanden; Aantoonbare werkervaring met betrekking tot dakloosheid (omschrijf dit duidelijk in cv); Wensen / Pré: Aantoonbare kennis van het landelijk beleid m.b.t. het Nationaal Actieplan Dakloosheid en bijbehorende programma’s.
Opmerkingen: Start: 1-6-2024 Uren per week: 20 tot 24 Einde/Duur: 7 maanden Optie op verl.: n.n.b. Graag reageren voor 22-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84198Interim Rioolbeheerder
7 maanden, gemiddeld 36 uur per week. | Utrecht | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Rioolbeheerder
Verwachte opdrachtduur: 7 maanden, gemiddeld 36 uur per week.
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Als tijdelijk rioolbeheerder heb je de nodige lokale kennis om direct aan de slag te gaan met de lopende riolerings- en stedelijk water vraag stukken. Daarnaast beschik je over het vermogen om politieke en/of maatschappelijk gevoelige zaken te vertalen naar het team en de projecten. Je bent in staat om mens, inhoud en proces met elkaar te verbinden. Je bent sparringpartner voor de coördinator en de andere beheerders over riolerings- en vakdiscipline overstijgende vraagstukken.
Profiel van de manager: HBO Opleiding; Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als adviseur Riolering binnen een gemeente; Aantoonbare werkervaring met het opstellen van een meerjarenplanningen; Wensen / Pré: Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als adviseur Riolering. Minimaal 7 jaar aantoonbare werkervaring in het vakgebied Riolering.
Opmerkingen: Start: 3-6-2024 Uren per week: 36 Einde/Duur: 7 maanden Optie op verl.: Ja 6 maanden Graag reageren voor 20-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84200Interim Projectondersteuner Gebiedsontwikkeling
Start: 1-7-2024 Uren per week: 32-36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: n.n.b. | Noord-Holland Zuid | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Projectondersteuner Gebiedsontwikkeling
Verwachte opdrachtduur: Start: 1-7-2024 Uren per week: 32-36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: n.n.b.
Plaats/regio: Noord-Holland Zuid
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Vanuit je ervaring weet je wat je bij die projecten moet doen: je plant overleggen in, maakt verslagen van die overleggen, je zorgt dat de projectwebsite up-to-date is, je beheert de projectmailbox en je bent vaak het eerste aanspreekpunt voor omwonenden. Vanuit je ervaring doe je echter meer. Zo overleg je ook met projectontwikkelaars en collega’s over je projecten en voer je overleg met de ambtelijk opdrachtgever en wethouders. Dat doe je weliswaar onder verantwoordelijkheid van de projectleid
Profiel van de manager: HBO opleiding op het gebied van Planologie, sociale geografie of Ruimtelijke Ontwikkeling of vergelijkbaar. Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 10 jaar als projectondersteuner gebiedsontwikkeling binnen een gemeente.
Opmerkingen: Graag reageren voor 22-5-2024 12:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84201Interim Projectvoorbereider Verkeer
Start: 10-6-2024 Uren per week: 24-36 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja | Utrecht | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Projectvoorbereider Verkeer
Verwachte opdrachtduur: Start: 10-6-2024 Uren per week: 24-36 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Je werkt samen met de adviseurs verkeer en andere deskundigen van de gemeente aan inrichtingsplannen voor de openbare ruimte; Je maakt schets-, functionele, voorlopige en definitieve ontwerpen van bijv. (fiets)straten, kruisingen en verkeersmaatregelen; Ontwerpen maak je in Microstation.
Profiel van de manager: hbo werk- en denkniveau (op het gebied van verkeer); Minimaal 3 jaar ervaring met het maken van verkeerskundige ontwerpen. Ervaring met het ontwerpen met Microstation of AutoCAD.
Opmerkingen: Graag reageren voor 24-5-2024 15:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 3 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84203Interim Omgevingsmanager
Start: 10-6-2024 Uren per week: 32-36 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja | Utrecht | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Omgevingsmanager regio Utrecht
Verwachte opdrachtduur: Start: 10-6-2024 Uren per week: 32-36 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Eindverantwoordelijk voor het communicatieproces en producten welke de communicatieadviseur oplevert. Zorgdragen voor de vergunningenscan. Contacten onderhouden met professionele partijen (NUTS, etc.), ondernemer & bewoners en keldereigenaren. Het belang van de gemeente (op alle lagen, incl. bestuur) naar buiten brengen en het belang van de omgeving naar binnen brengen. Het belang van de omgeving in kaart brengen, context omgeving begrijpen. Het organiseren van participatie overleggen met eigena
Profiel van de manager: hbo werk- en denkniveau; Ervaring in het werken in een IPM -team; 4 jaar relevante werkervaring als Omgevingsmanager in een complexe Binnenstedelijke omgeving. 4 jaar relevante werkervaring als omgevingsmanager in een complexe organisatie.
Opmerkingen: Graag reageren voor 24-5-2024 15:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 3 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84204Interim Contractmanager
Start: 10-6-2024 Uren per week: 16-24 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja | Utrecht | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Contractmanager regio Utrecht
Verwachte opdrachtduur: Start: 10-6-2024 Uren per week: 16-24 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Ja
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Bewaking van de samenwerking met aannemer en eigenaren en de daarover gemaakte afspraken. Bewaken van de lopende Raamovereenkomst met de aannemer en adviseren bij opstellen van een nieuwe raamovereenkomst. Opstellen, bewaken en begeleiden van NOK’s (Nadere overeenkomsten). Toezien op naleving van de afspraken die aannemer in diens plan van aanpak heeft gemaakt. Toezien op borging van de kwaliteit (relatie met Eisenmanagement). Voeren van Voortgang overleggen met de aannemer. Correcte afhandeling
Profiel van de manager: WO werk- en denkniveau; Ervaring met werken in verschillende samenwerkingsverbanden met aannemer(s) ; Minimaal 8 jaar relevante werkervaring. Minimaal 5 jaar relevante werkervaring als contractmanager in een complexe (ambtelijke) organisatie.
Opmerkingen: Graag reageren voor 24-5-2024 15:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 3 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84216Interim HR adviseur
6 maanden, gemiddeld 24 tot 32 uur per week. | Midden van het land | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim HR adviseur
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 24 tot 32 uur per week.
Plaats/regio: Midden van het land
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Het HR-advieswerk richt zich met name op de teams in de afdeling Ruimte. Je staat hen bij met HR-advies, de werving en onboarding van nieuwe collega’s en de verzuimbegeleiding. We verwachten dat je een brede basis nodig hebt: een mix van projectmatige kennis en expertise maar ook ervaring met de reguliere werkzaamheden (o.a. verbeteren van onze interne HR-communicatie, businesspartnerschap van bestuur en management en intern HR-advies).
Profiel van de manager: Een afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau in de richting van HRM of Personeel & Arbeid; Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als HR-adviseur bij een gemeente in de afgelopen 3 jaar; Wensen / pré: Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als HR-adviseur bij een gemeente. Aantoonbare werkervaring als projectleider voor de aanbesteding en/of inrichting van een LMS (benoem dit duidelijk in het cv).
Opmerkingen: Start: z.s.m. Uren per week: 24 tot 32 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: n.n.b. Graag reageren voor 21-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84217Interim omgevingsmanager
12 maanden, gemiddeld 16 uur per week met de mogelijkheid tot verlenging | Gelderland oost | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim omgevingsmanager.
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 16 uur per week met de mogelijkheid tot verlenging
Plaats/regio: Gelderland oost
Profiel van het bedrijf: Overheidsinstantie
Profiel van de opdracht: Als omgevingsmanager ben je de ‘smeerolie’ tussen project en omgeving en ben je het aanspreekpunt. Je bent daarbij in staat om tussen de partijen in te werken (politiek, projectteam, omgeving (o.a. Klankbordgroep)); Je maakt deel uit van de projectorganisatie onder leiding van een projectmanager en werkt daarbij nauw samen met de overige projectleden; Je neemt actief deel aan kernteam-, project- stuurgroep- en klankbordgroep-overleggen en borgt de kaders vanuit het project-/procesplan.
Profiel van de manager: Beschik jij over aantoonbaar minimaal 5 jaar ervaring (opgedaan in de periode 2010-heden) in de functie van omgevingsmanager of in een vergelijkbare functie met complexe gebiedsontwikkelingen, waarbij verschillende partijen/belangengroepen betrokken zijn (zoals maatschappelijke organisaties, burgers, bedrijven), bij of voor een overheidsorganisatie.
Opmerkingen: Graag ontvangen wij je CV inclusief tarief uiterlijk 24 mei
Nu reageren >>
84225Interim Senior medewerker Omgevingsloket
12 maanden, gemiddeld 5 dagen per week. | Zuid Holland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Senior medewerker Omgevingsloket
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 5 dagen per week.
Plaats/regio: Zuid Holland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Als Senior Medewerker Omgevingsloket heb jij een belangrijke rol in de uitvoering én verbetering van onze dienstverlening op het gebied van de Omgevingswet. Wekelijks krijgen wij +- 90 aanvragen binnen, voornamelijk per mail. Deze variëren van aanvragen voor verbouwingen en verduurzaming van woningen tot vragen over de openbare orde en veiligheid. De ene (aan)vraag is complexer dan de andere. Iedere dag starten wij met een kick-off, waarbij we de (aan)vragen verdelen op basis van inhoud en exper
Profiel van de manager: HBO opleiding (richt bouwkunde is pré) Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als vergunningverlener (bouwplantoetser) binnen een gemeente. Wensen / pré: Behaalde diploma ABW 1 of ABW 2. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als vergunningverlener binnen een gemeente.
Opmerkingen: Start: Zo spoedig mogelijk Uren per week: 36 Einde/Duur: 12 maanden Optie op verl.: Nee Graag reageren voor 24-5-2024 15:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84226Interim Communicatiemedewerker / contentspecialist
6 maanden, gemiddeld 20 tot 24 uur per week. | Midden van het land | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Communicatiemedewerker / contentspecialist
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 20 tot 24 uur per week.
Plaats/regio: Midden van het land
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Je maakt onderdeel uit van het cluster communicatie. Dit cluster zorgt voor communicatieadvies, schrijft en realiseert communicatieplannen, helpt collega’s om in duidelijke taal te communiceren en verzorgt de content van online- en offline media. Wij zoeken tijdelijke uitbreiding van ons team, voor ondersteuning bij onze reguliere taken en voor specifieke programma’s, zoals de opvang van vluchtelingen.
Profiel van de manager: MBO4 Opleiding; Goede schrijfvaardigheden op B1 niveau; Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als contentspecialist / communicatiemedewerker binnen een overheidsorganisatie; Wensen / pré: Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring als contentspecialist / communicatiemedewerker binnen een overheidsinstelling. Afgeronde opleiding in de richting van communicatie of journalistiek. Aantoonbare werkervaring als communicatieadviseur of redacteur/contentspecialist binnen een gemeen
Opmerkingen: Start: Zo spoedig mogelijk Uren per week: 20 tot 24 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 2*6 maanden Graag reageren voor 21-5-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>
84231Interim Senior Inkoopadviseur
Start: 3-6-2024 Uren per week: 32-36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 2*6 maanden | Flevoland | lees verder | reageren
 
Gezocht, interim Senior Inkoopadviseur
Verwachte opdrachtduur: Start: 3-6-2024 Uren per week: 32-36 Einde/Duur: 6 maanden Optie op verl.: Ja 2*6 maanden
Plaats/regio: Flevoland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Het begeleiden van (complexe) Europese en meervoudig onderhandse aanbestedingen (met name facilitaire en ICT) alsmede DAS uitvragen voor inhuur van personeel, het schrijven van aanbestedingsstukken. Tevens aanspreekpunt voor de organisatie bij inkoop gerelateerde vragen.
Profiel van de manager: Aantoonbare ervaring met het zelfstandig uitvoeren en leiden van de voorbereiding, uitvoering en afronding van meervoudig onderhandse en Europese aanbestedingsprocedures voor leveringen en/of diensten in een (semi) overheidsorganisatie.
Opmerkingen: Graag reageren voor 25-5-2024 9:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Nu reageren >>

top

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)