Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: interim Projectleider Klantcontactcenter (KCC)

Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-5-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 20-24 uur per week

Plaats/regio: Regio Betuwe

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een afvalverwerkende gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) projectleider voor de doorontwikkeling van het Klantcontactcenter (KCC).

Profiel van de opdracht: Implementatie van softwarematige oplossingen. KCC platform selecteren en implementeren. Kennisbank selecteren en implementeren. Introduceren van een KCC jaarplanning. Meenemen van de organisatie en het KCC in de nieuwe werkwijze.

Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde HBO opleiding. Ervaring met het implementeren van KCC software, waaronder telefooncentrales en kennisbank. Ervaring als teamleider en projectleider op een KCC afdeling. Ervaring in de afvalbranche. Ervaring bij een gemeente.

Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 21 april 2024.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.
In te vullen door belangstellende.
Terug naar overzicht
Naam *
E-mail adres *
Telefoonnummer
Telefoonnummer mobiel
Opmerkingen
Woonplaats_en_tarief
Beschikbaar_per
CV bestand zenden
(Bijlage maximaal 1 MB groot)
   
Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)