Reageer op: interim Projectleider Klantcontactcenter (KCC)
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-5-2024, einddatum 31-12-2024, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 20-24 uur per week
Plaats/regio: Regio Betuwe
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een afvalverwerkende gemeentelijke organisatie, op zoek naar een (interim) projectleider voor de doorontwikkeling van het Klantcontactcenter (KCC).
Profiel van de opdracht: Implementatie van softwarematige oplossingen. KCC platform selecteren en implementeren. Kennisbank selecteren en implementeren. Introduceren van een KCC jaarplanning. Meenemen van de organisatie en het KCC in de nieuwe werkwijze.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde HBO opleiding. Ervaring met het implementeren van KCC software, waaronder telefooncentrales en kennisbank. Ervaring als teamleider en projectleider op een KCC afdeling. Ervaring in de afvalbranche. Ervaring bij een gemeente.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en all-in, d.w.z. inclusief alle overige kosten) alsmede beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 21 april 2024.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)