Reageer op: Gezocht, interim bestuurssecretaris voor een consortium voor primair onderwijs in Gelderland (opdracht: overbrugging/continuïteit en advies omtrent toekomstige takenpakket).
Verwachte opdrachtduur: 3 tot 4 maanden, gemiddeld 24 uur per week en een optie tot verlenging.
Plaats/regio: Gelderland
Profiel van het bedrijf: Een samenwerkingsverband dat zich richt op het bieden van ondersteuning aan basisscholen bij het implementeren van passend onderwijs.
Profiel van de opdracht: Als sparringpartner en ondersteuner van de RvT en van de bestuurder, organiseer en documenteer je belangrijke vergaderingen (incl. die van het toezichthoudend bestuur als van de vergadering van samenwerkingspartners). Daarnaast bouw je mee aan de digitalisering van de organisatie (centraal archief) en zorg je voor een gestroomlijnde planning en ondersteuning van de bestuurder. Je bent medeverantwoordelijk voor het vormgeven en onderhouden van de p&c cyclus en begeleiding van het jaarverslag.
Profiel van de manager: Als ideale interim bestuurssecretaris heb je minimaal een HBO werk- en denkniveau. Je beschikt over een aantal jaren werkervaring als bestuurssecretaris (bij voorkeur in het onderwijs). Je schakelt gemakkelijk tussen verschillende stakeholders op elk niveau. Je overziet heel goed processen en kan goed organiseren. Je hebt kennis van bedrijfsvoering en digitalisering in algemene zin.
Opmerkingen: Het uurtarief van de interim Bestuurssecretaris is circa € 90,- tot € 100,- per uur (incl. reiskosten woon-werk, excl. BTW). Jouw reactie, voorzien van motivatie en CV ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 21 april 2023. De gesprekken zullen in week 17 plaatsvinden. Start van de opdracht is per direct (uiterlijk 1 mei). Een referentiecheck, diplomacheck, VOG kunnen deel uit maken van deze procedure.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)