Reageer op: Interim allround administrateur - Amsterdam
Verwachte opdrachtduur: Opdracht voor 32 tot 40 uur per week tot eind 2024.
Plaats/regio: Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een dynamische scale-up organisatie waar ik je graag meer over vertel in een persoonlijk gesprek.
Profiel van de opdracht: In deze opdracht krijg je een brede administratieve verantwoordelijkheid voor meerdere Nederlandse en buitenlandse entiteiten van mijn opdrachtgever en spring je in waar nodig. Tot de taken behoren onder andere crediteuren en debiteuren administratie, grootboek werkzaamheden, afsluiting, BTW aangiftes als ook het bijhouden van de mailbox.
Profiel van de manager: Profiel: - Allround: ervaring met AP/AR/GL/Closing/BTW aangiftes, admin mailbox bijhouden, etc. - ERP ervaring met Exact online, Excel - Ned/ Engels (Engels is de voertaal) - Zelfstandig, servicegericht en er echt zin in hebben om het admin team waar dan ook te ondersteunen. Voorwaarden: - Uren: 40 uur - Tarief: in onderling overleg en afhankelijk van relevante ervaring - Locatie A’dam, remote werken 50/50 ongeveer, erg flexibel
Opmerkingen: Heb je interesse en herken jij jezelf in dit profiel dan ontvang ik graag je reactie met beschikbaarheid, uurtarief en CV.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)