Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht: interim Manager Klantenservice & Hospitality

Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week.

Plaats/regio: Limburg

Profiel van het bedrijf: Procesindustrie

Profiel van de opdracht: Geeft leiding Hospitality & Servicedesk medewerkers en ontwikkelt hen naar een klantgerichte en commerciële dienstverlening. Verantwoordelijk voor het opstellen en realiseren van het afdelingsbeleid, en de teamcoaching. Stemt frequent af met diverse stakeholders, zoals klanten en leveranciers. Stemt proactief verwachtingen en wensen van klanten af met het dienstverleningsaanbod. Signaleert/rapporteert afwijkingen op gemaakte contractafspraken en SLA’s en/of KPI’s met leveranciers.

Profiel van de manager: Bachelor/ Master werk- en denkniveau People manager, minimaal 5 jaar ervaring als leidinggevende Heeft uitgebreide kennis en ervaring opgedaan binnen Servicedesk (en Receptie) Ervaring met implementeren of reorganiseren van Servicedesk Verbinder, organisatorisch, oplossingsgericht en procesgericht Ervaring met LEAN-principe is een pré We zijn specifiek op zoek naar iemand die ervaring heeft in een Servicedesk omgeving, met het aansturen van Young Professionals (MBO + HBO).

Opmerkingen: Start is zsm

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)