Reageer op: Gezocht, interim Medewerker burgerzaken en servicebalie
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 24 uur per week.
Plaats/regio: Gelderland
Profiel van het bedrijf: Overheid
Profiel van de opdracht: Je adviseert en informeert burgers bij aanvragen van reisdocumenten en rijbewijzen; Je draagt zorg voor de verwerking van aanvragen en aangiften van o.a. geboorte- en overlijden, reisdocumenten en rijbewijzen, verklaring omtrent het gedrag, verhuisaangiften inclusief hervestigingen; Je verwelkomt bezoekers en houdt je bezig met de uitgifte van waardedocumenten; Je beantwoordt vragen van bezoekers en maakt zo nodig een afspraak.
Profiel van de manager: Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar bij de burgerlijke stand van een gemeente; Wensen/Pré: Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de laatste 5 jaar bij afdeling Burgerzaken van een gemeente. Een aantoonbaar afgeronde opleiding BOBZ/BABZ. Aantoonbare kennis van het pakket Cipers (IZRM).
Opmerkingen: Start: 1-5-2024 of zoveel mogelijk eerder Optie op verl.: Ja 2*6 maanden Graag reageren voor 18-4-2024 09:00 uur met CV in Word/PDF formaat in het Nederlands, max. 5 pag. en 2 ref. Tevens graag vermelden: Beschikbaarheid en uurtarief inclusief reiskosten woon-werk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)