Reageer op: Gezocht, interim Thema Expert Landelijke Meldkamer Samenwerking
Verwachte opdrachtduur: Start: 1-12-2021 Eind: 30-11-2022 Optie tot verlenging: ja Aantal uur per week: 36
Plaats/regio: regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: publieke sector/overheid
Profiel van de opdracht: • In kaart brengen van de behoefte (vraagarticulatie); • Het analyseren van de behoefte en het maken van voorstellen hoe invulling gegeven kan worden aan de behoefte; • Het opstellen van adviesrapporten; • Het opstellen van projectvoorstellen (in de vorm van een projectbrief) om de voorstellen in besluitvorming te brengen; • Het uitwerken van de behoefte in use cases en userstories. En het doorvertalen naar systeem- en applicatierequirements dat input is voor de (interne of externe) leveranciers
Profiel van de manager: Kun je aantoonbaar maken dat je aan de volgende eisen (knock-out criteria) voldoet: 1) Je minimaal een afgeronde, erkende en volwaardige HBO opleiding hebt; 2) Je een IREB certificering hebt; 3) Je minimaal 5 jaar werkervaring hebt als informatieanalist/thema expert binnen een grote (semi-)overheidsorganisatie; 4) Je werkervaring hebt in een soortgelijke rol in het meldkamerdomein en met de multidisciplinaire partners; 5) Je minimaal 5 jaar werkervaring hebt in het in kaart brengen van
Opmerkingen: behoefte en vertalen van behoefte in use cases en requirements; 6) Advies: all-in tarief excl. BTW €100 – (maximaal tarief €112) Ben je geïnteresseerd? Reageer dan uiterlijk maandag 27-9-2021 16.00 uur
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)