Reageer op: Gezocht interim HR Administrator/advisor
Verwachte opdrachtduur: 3-6 maanden, 16-24 uur/week
Plaats/regio: Home based
Profiel van het bedrijf: Bedrijf in de chemie
Profiel van de opdracht: Verwerken van de urenregistratie, loonsverhogingen, bonussen; Bijhouden van de personeelsadministratie, zoals het verwerken van arbeidscontracten, afhandelen cao-regelingen, coördinatie van de beoordelingsronde; Opvolging HR-facturen; Coördineren van de pensioen- en verzekeringsadministratie met bijbehorende factuurcontrole (ANW Hiaat, WIA), aan- en afmelden; Verzamelen, controleren en correct aanleveren van mutaties; Uitvoeren loonbeslag-administratie; Aanspreekpunt voor de medewerkers.
Profiel van de manager: Minimaal een afgeronde opleiding op mbo-niveau richting HR of vergelijkbaar; Ervaring met HR administratie; Accuraat, zelfstandig en integer; Je bent planmatig sterk en weet goed te schakelen tussen verschillende werkzaamheden; Een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift; Ervaring met het systeem van Workday is een pre; Je bent per direct (i.v.m. spoed) 16-24 uur per week beschikbaar.
Opmerkingen: De rol kan vanuit huis worden uitgevoerd.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)