Reageer op: Interim Projectleider ICT gemeentelijke samenwerking
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-7-2021, einddatum 30-6-2022, optie tot verlenging 6 maanden, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Achterhoek
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke samenwerkingsorganisatie. Voor complexe en organisatie overstijgende projecten zoekt men tijdelijke uitbreiding met een projectleider.
Profiel van de opdracht: Het begeleiden en succesvol realiseren van diverse ICT projecten, o.a. inrichten projecten, communicatie naar opdrachtgever en stuurgroep, leiding geven aan de projectgroepen, verantwoording en beheer vastgestelde budgetten, verzorgen van juiste en tijdige projectadministraties, binnen vastgestelde tijd en budget het resultaat (conform PID) neer zetten). Van de projectleider wordt ook verwacht deels uitvoerend te werk te gaan in de projecten waar hij zelf projectleider van is.
Profiel van de manager: HBO werk- en denkniveau. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider bij de lokale overheid. Kennis en ervaring van projectmanagement methodieken. Aantoonbare kennis en ervaring met een ICT-infrastructuur van enterprise omvang. Ervaring met het werken in een organisatie welke samenwerkt of diensten levert aan andere lokale overheden op het gebied van ICT.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 1 mei 2021.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)