Reageer op: Gezocht, voor ons bedrijf, Interim marketeer content marketing / direct marketing / SEO voor leadgeneration bij een koeltechnisch bedrijf actief B2B. Marketingervaring in technische sector noodzakelijk.
Verwachte opdrachtduur: Indiciatief 80 - 100 uur, Indicatie Uurloon €45-€60 per uur
Plaats/regio: Schipholl/remote
Profiel van het bedrijf: Wij zijn een bedrijf in de koeltechniek.
Profiel van de opdracht: Adviseren en assisteren in leadgeneratie uit marktdoelgroepen (bouw)aannemers en eindklanten zelf (B2B). Eindklanten bestaan vooral uit bedrijven met behoefte in koel- of vriesinstallatie, actief in de AGF- Retail- en logistieke sector . Budget € 10K – 15K voor 2021 (in means of OPEX), Indirecte kosten en kosten voor interim professional zijn hierin niet meegenomen. Er is een uitgebreider, maar confidentieel briefingdocument beschikbaar, neem hiervoor contact op
Profiel van de manager: Invulling uren naar eigen interpretatie, werken vanuit huis, incidentele meetings met de opdrachtgever / projectteam. Kennis van marketingadvies binnen technische omgeving, Conceptueel denk- en vormgevend vermogen, Projectmatig werken, Adviserend binnen- en buiten de scope van de opdracht (bigger picture), Verantwoorde omgang met budget, Resultaat naar tevredenheid / binnen verwachting geeft mogelijkheid tot vervolgopdracht(en).Duidelijke Pré als je actieve referenties kan overleggen.
Opmerkingen: Indicatie tijdsplan (flexibel) : Aankondiging opdracht 15 April 2021, Selectie interim professional 17 Mei 2021 (ivm vakantie) , Start uitvoeringopdracht medio Juni 2021, Start campagne 01 Augustus 2021 , Werken vanuit huis, 2 tot 3 meetings bij opdrachtgever of per videocall. De geselecteerde professional zal worden gevraagd in het kort een conceptueel plan te presenteren (na informatief gesprek met de opdrachtgever op hoofdlijnen een plan, projectstappen en offerte te overleggen).
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)