Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht, interim Manager Projectbeheersing (wegen en vaarwegen)

Verwachte opdrachtduur: Start: 6-5-2021 Eind: 30-11-2021 Optie tot verlenging: ja Aantal uur per week: 28 - 36

Plaats/regio: West-Overijssel

Profiel van het bedrijf: publieke sector/overheid

Profiel van de opdracht: Als manager projectbeheersing ben je verantwoordelijk voor de projectbrede beheersing van het project op de aspecten tijd, geld, organisatie, kwaliteit, scope en risicobeheersing. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de projectbrede voortgangsrapportages, documentbeheersing en ben je eerste aanspreekpunt voor reviews en audits. Je bent zowel toetsend (primair op het functioneren van het systeem en de interne processen van het project) als ondersteunend.

Profiel van de manager: Kun je aantoonbaar maken dat je aan de volgende eisen (knock-out criteria) voldoet: 1) Je een voor de functie relevante afgeronde HBO/WO opleiding hebt; 2) Je minimaal 5 jaar werkervaring hebt als manager projectbeheersing, binnen infrastructurele/civiele projecten en bij een overheidsinstantie in de periode 2011 tot heden; 3) Je minimaal 5 werkervaring hebt met het uitvoeren van audits op projecten in de periode 2011 tot heden; 4) Je hebt minimaal 2 vergelijkbare opdrachten uitgevoerd; 5) Je

Opmerkingen: een all-in tarief excl. BTW hebt dat ligt tussen €75 - €90 Kun je alle hier genoemde eisen met ja beantwoorden? Reageer dan uiterlijk dinsdag 20-4-2021 16.00 uur

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)