Reageer op: Gezocht, Interim PMO/Communicatieondersteuning.
Verwachte opdrachtduur: 12maanden, gemiddeld 3-4 dagen per week.
Plaats/regio: Hengelo
Profiel van het bedrijf: Organisatie in de bouw.
Profiel van de opdracht: Wij zijn voor een opdrachtgever op zoek naar een PMO/Communicatie ondersteuning. In de functie van PMO-er (Project Management Officer) kom je te werken bij een groot programma voor een migratie van ons ERP systeem. Je taken waarborgen van processen en tooling binnen het programma; Helpen opzetten en uitvoeren van een communicatieplan, teksten van communicatieberichten opstellen en plaatsen/communiceren aan onze gebruikers en stakeholders. Financiële en administratieve ondersteuning;
Profiel van de manager: HBO werk & denkniveau; Zeer goede vaardigheden met Office (Word, Excel, PowerPoint, Teams, SharePoint, Outlook); Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal; Pré: ervaring met Agile/Scrum werkwijze en tools als JIRA of Azure DevOps; Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke rol
Opmerkingen: Uurtarief max €75
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)