Reageer op: Interim Projectleider Inkoop Jeugdhulp
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-10-2020, einddatum 31-12-2021, optie tot verlenging 3 x 3 maanden, 28 uur per week
Plaats/regio: Regio Zwolle
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke samenwerking, gestart met een meerjarig inkoopproces waarin men opgavegericht en pragmatisch toewerkt naar een nieuwe inkoop van de Jeugdhulp per 1 januari 2022.
Profiel van de opdracht: Realiseren van het inkooptraject binnen de gestelde kaders (strategie en planning). Aansturen van het projectteam (ca. 6 personen). Mede ontwikkelen en implementeren van de meerjarenstrategie voor de inkoop van de Jeugdhulp (omzetten van 3 inkooppercelen naar vijf inkoopsegmenten). Opbouwen samenwerkingsrelatie met de aanbieders. Opstellen van inkoopuitgangspunten en processen die voortvloeien uit de algemene inkoopstrategie. Coördineren inkoopgesprekken met aanbieders.
Profiel van de manager: HBO-opleiding in de richting van het sociaal domein, inkoop/financiën of bestuurskunde. Minimaal 1 jaar ervaring, opgedaan in de afgelopen 3 jaar in een vergelijkbare functie in het sociaal domein. Werkervaring in een regionaal samenwerkingsverband. Minimaal 1 jaar werkervaring met inkoop van Jeugdhulp. Recente ervaring op het gebied van aanbestedingen van Jeugdhulp zoals Open house. Werkervaring als projectleider/projectmatig werken. Werkervaring met Negometrix.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je strikt (!) aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, scherp tarief (exclusief BTW en inclusief alle overige kosten) en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 21 september 2020.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)