Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Interim Financieel medewerker woningcorporatie (Utrecht) 24 uur

Verwachte opdrachtduur: minimaal 3 maanden met een optie tot verlenging

Plaats/regio: Utrecht

Profiel van het bedrijf: Ze staan dichtbij de klant, wat betekent dat persoonlijke aandacht van medewerkers heel belangrijk is.Alleen door goed te luisteren naar wat bewoners en woningzoekenden willen, kunnen ze samen met onze maatschappelijke partners de beste oplossingen bieden

Profiel van de opdracht: Is verantwoordelijk voor correct en tijdig voeren van de verschillende subadministraties, de controle en boeking van facturen en betalingen en een breed aantal operationeel financieel - administratieve taken. Resultaatverantwoordelijkheden: 1) servicekosten 2) financiële administratie 3) debiteurenadministratie 4) betalingsverkeer 5) Is verantwoordelijk voor het tijdig opstellen en indienen van de aangiften BTW, VPB en het aanleveren van informatie ten behoeve van begroting en jaarrekening

Profiel van de manager: - Kennisniveau op ruim MBO niveau, bedrijfsadministratie. - Financieel -administratieve werkzaamheden in de volkshuisvesting. - Kennis van, en ervaring met financiële bedrijfsvoering. - Woonachtig binnen een straal van 45 minuten van Utrecht. - krijgt er energie van om stapels werk weg te werken. - je bent een doorgewinterde medewerker Financiën.

Opmerkingen: reageren voor 13-12-2019 tarief in overleg

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)