Reageer op: Interim Financieel medewerker woningcorporatie (Utrecht) 24 uur
Verwachte opdrachtduur: minimaal 3 maanden met een optie tot verlenging
Plaats/regio: Utrecht
Profiel van het bedrijf: Ze staan dichtbij de klant, wat betekent dat persoonlijke aandacht van medewerkers heel belangrijk is.Alleen door goed te luisteren naar wat bewoners en woningzoekenden willen, kunnen ze samen met onze maatschappelijke partners de beste oplossingen bieden
Profiel van de opdracht: Is verantwoordelijk voor correct en tijdig voeren van de verschillende subadministraties, de controle en boeking van facturen en betalingen en een breed aantal operationeel financieel - administratieve taken. Resultaatverantwoordelijkheden: 1) servicekosten 2) financiële administratie 3) debiteurenadministratie 4) betalingsverkeer 5) Is verantwoordelijk voor het tijdig opstellen en indienen van de aangiften BTW, VPB en het aanleveren van informatie ten behoeve van begroting en jaarrekening
Profiel van de manager: - Kennisniveau op ruim MBO niveau, bedrijfsadministratie. - Financieel -administratieve werkzaamheden in de volkshuisvesting. - Kennis van, en ervaring met financiële bedrijfsvoering. - Woonachtig binnen een straal van 45 minuten van Utrecht. - krijgt er energie van om stapels werk weg te werken. - je bent een doorgewinterde medewerker Financiën.
Opmerkingen: reageren voor 13-12-2019 tarief in overleg
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)