Reageer op: Gezocht, ervaren interim inkoopmanager installatietechniek / aannemerij
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 4 tot 5 dagen per week.
Plaats/regio: Randstad, ambulant
Profiel van het bedrijf: opdrachtgever is een technisch installatiebedrijf. landelijke dekking. meerdere vestigingen. onderdeel van groter concern. gespecialiseerd in aanleggen van E&W en Sanitaire installaties in woning en utiliteitbouw. beheer, onderhoud en nieuwbouw.
Profiel van de opdracht: Aanscherping nieuw geformuleerde inkoopstrategie. Onderhandeling contract- en bonusvoorwaarden met belangrijke grote toeleveranciers. optimalisatie ketensamenwerking met vaste leveranciers. als procesmanager verantwoordelijk voor optimalisatie ketensamenwerking met centrale orderdesk, inkoop backoffice en decentrale projectinkopers op vestigingen. functioneel aansturen 6 projectinkopers. uniformeren en standaardiseren, werkprocessen en materiaal stromen voor modulair bouwen. Inkoopvolume 35 mln.
Profiel van de manager: energieke interim inkoopmanager acterend op tactisch & strategisch nivo. HBO opleiding (NEVI). Ervaring binnen installatietechniek / aannemerij is een pré. stevige, verbindende persoonlijkheid met excellente onderhandelingsvaardigheden. procesmanager die intern de werk en ketenprocessen optimaliseert. zitting in het MT. functioneel aansturen, coaching persoonlijke en professionele ontwikkeling van 7 decentrale gevestigde projectinkopers. commercieel sterk en kostenbewust. stevige persoon.
Opmerkingen: ervaren specialist, procesmanager, leider en veranderaar. Zitting in MT binnen een reorganiserende organisatie. energieke, doelgerichte en communicatief vaardige persoonlijkheid. svp altijd een actueel nederlandstalig cv in Word meesturen inclusief scherpe tariefindicatie. Start per 1-1-2020.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)