Reageer op: Interim Locatiemanager voor een Ouderenzorg locatie , kleinschalig wonen, waarbij aandacht voor transitie naar zelforganisatie en de kwaliteit van de zorg.Gezocht, interim manager.
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 4 dagen per week.
Plaats/regio: Randstad Noord
Profiel van het bedrijf: Deze ouderenzorg organisatie biedt alle vormen van ouderenzorg, wijkverpleging en dagbesteding maar ook intensieve verpleeghuiszorg. Locatie is een locatie met 90 bewoners in een kleinschalige woonvorm.
Profiel van de opdracht: • Begeleiden van de teams in de transitie naar zelforganisatie, • Cultuur veranderen door aandacht te besteden aan het optimaliseren van werkprocessen, zonder het belang van de medewerker daarbij uit het oog te verliezen, • Het beïnvloeden/terugbrengen van het ziekteverzuim en flexibele inhuur, • Het opstellen en uitvoeren van het exploitatieplan, • Bewaken van de kwaliteit van de zorg.
Profiel van de manager: Opdracht-eisen: • Ervaren locatiemanager • Ervaring met transitie naar zelforganisatie • Affiniteit met HR vraagstukken • Planningsexpertise • Begeleiden van veranderingsprocessen en cultuurverandering • Analyseren en verbeteren van werkprocessen • Bewezen succesvol in het in balans brengen van zorginhoud en bedrijfsvoering Competenties: • Verbindend • Coachend • Vertrouwenwekkend • Resultaatgericht • Gestructureerd
Opmerkingen: • Sollicitaties ontvangen we graag zo spoedig mogelijk, uiterlijk 22 oktober 2019. • Kennismakingsgesprekken worden ingepland bij ons op kantoor tot donderdag 23 oktober. • De gespreksronde bij de opdrachtgever vindt plaats op vrijdag 25 oktober.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)