Reageer op: Gezocht, Interim Customer service manager
Verwachte opdrachtduur: 6 maanden, gemiddeld 5 dagen per week.
Plaats/regio: Tiel
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een logistiek dienstverlener met diverse sites wereldwijd.
Profiel van de opdracht: Als Customer Service Manager ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de klantcondities en kan je waar nodig hier op bijsturen. Daarnaast stuur je ook het Customer Service Team aan (ca. 15 fte) en zorg je er voor dat je het beste uit je team kan halen. De organisatie is constant in beweging en je vindt het leuk om hier samen met je team verder aan te bouwen. Je zal ook een deel van je tijd besteden aan de voorbereiding van en de gesprekken met de verschillende klanten.
Profiel van de manager: * Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau. * Je hebt minimaal 5 jaar ervaring in de logistieke dienstverlening, waarvan 3 jaar recente en succesvolle leidinggevende werkervaring in een soortgelijke werkomgeving. * Je staat stevig in je schoenen, kunt tegen kritiek en bent stressbestendig. * Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift. * Oplossing- en resultaatgericht. * Je bent op zeer korte termijn fulltime (40 uur per week) beschikbaar.
Opmerkingen: Bij interesse ontvangen wij naast je cv graag je beschikbaarheid en uurtarief.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)