Reageer op: Interim Adviseur Digitaal Informatiebeheer
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 14-11-2019, duur 4 maanden, optie tot verlenging 3 x 6 maanden, 16 uur per week
Plaats/regio: Regio Arnhem
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie. Voor implementatie van de nieuwe visie \'van analoog naar digitaal\' zoekt men een ervaren adviseur, tevens expert op het vlak van digitaal informatiebeheer.
Profiel van de opdracht: (Mede) ontwikkelen en uitwerken roadmap op digitaal informatiebeheer. Inrichten en uitvoeren activiteiten en projecten van de roadmap. Inhoudelijk adviseren en begeleiden/coachen van de projectgroepleden. Coachingvaardigheden inzetten om in processen en projecten het nieuwe digitale werken te introduceren en te borgen. Adviseren over afhankelijkheden met andere, gerelateerde ontwikkelingen. Adviseren over succesvolle implementatie van de roadmap en verandering.
Profiel van de manager: HBO/WO bedrijfskunde, bestuurlijke informatievoorziening of vergelijkbaar. Minimaal 5 jaar ervaring in het vakgebied als adviseur bij (her)inrichting digitaal informatiebeheer. Ervaring met het inrichten van de governance voor digitaal informatiebeheer. Kennis van relevante wet- en regelgeving (Archiefwet, Wet Open Overheid, AVG). Kennis van applicaties en systemen (DMS/RMS). Ervaring bij overheidsorganisaties (eis!). Ervaring met projectuitvoering binnen het domein digitaal informatiebeheheer.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en inclusief alle overige kosten) en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 20 oktober 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)