Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Ervaren Interim Officemanager (gemeente)

Verwachte opdrachtduur: Startdatum 30-9-2019, einddatum 31-12-2019, optie tot verlenging 6 maanden, 32 uur per week

Plaats/regio: Regio Amsterdam

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor een programma binnen de cluster Ruimte en Economie zoekt men een ervaren officemanager.

Profiel van de opdracht: Strak opzetten van de organisatie van office management binnen een paar maanden en de overdracht aan het einde van de periode. Het inplannen en organiseren van bestuurlijke overleggen. Directe ondersteuning en assistentie van de programmamanager. Eventuele aanvullende Personeel & Organisatie taken. Voorbereiden van management overleggen, notuleren en uitzetten van actiepunten.

Profiel van de manager: Minimaal HBO werk- en denkniveau. 5-10 jaar ervaring in complexe ondersteunende functies bij een of meerdere overheidsorganisaties. Ervaring met inplannen en organiseren van bestuurlijk overleggen. Kennis van en ervaring met iBabs en kan anderen hierin instrueren. Ervaring met het werken in een gemeentelijke organisatie. Kunnen werken met het systeem Decos. Ervaring in kort en bondig notuleren.

Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 29 augustus 2019.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)