Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Ervaren Interim Inkoopadviseur gemeente

Verwachte opdrachtduur: Startdatum 30-9-2019, einddatum 31-12-2019, optie tot verlenging, 32 uur per week

Plaats/regio: Regio Heerenveen

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor met name het begeleiden van (Europese) aanbestedingen, inkoopadvies en inkoopacties zoekt men een ervaren inkoopadviseur.

Profiel van de opdracht: Zelfstandig begeleiden van (Europese) aanbestedingen en inkoopacties. Verzorgen afwikkeling in Tenderned. Ondersteunen collega\'s bij spendanalyses, doelmatigheid en toetsing op rechtmatigheid. Opstellen aanbestedingsdocumenten. Bijdragen aan verdere ontwikkeling en implementatie inkoopbeleid en inkooptechnieken alsmede de bewaking ervan. Accountmanager voor enkele afdelingen binnen de gemeente.

Profiel van de manager: Minimaal HBO werk- en denkniveau aangevuld met vakgerichte cursussen/opleidingen. Minimaal 3 jaar recente en aantoonbare werkervaring als Inkoper/Inkoopadviseur bij een overheid. Kennis van en ervaring met aanbestedingswet en -regelgeving. Kennis van en ervaring met Tenderned inclusief de volledige digitale afhandeling van aanbestedingen via Tenderned. Ervaring met, zowel levering, diensten als werken.

Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 29 augustus 2019.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)