Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Interim Teamcoördinator Werk/Inkomen/Zorg

Verwachte opdrachtduur: 24 uur pw minimaal 3 maanden, waarschijnlijke verlenging

Plaats/regio: Zuid-Holland (zuid)

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in de provincie Zuid-Holland. Ivm het tijdelijk wegvallen van de teamcoördinator is onze klant op zoek naar een Interim Teamcoördinator.

Profiel van de opdracht: Je stuurt een team van ongeveer 20 medewerkers aan werkzaam binnen financiën, debiteurenadministratie, front- en backoffice, zorgadministratie, leerlingenvervoer en minimavoorzieningen. Je bent oa verantwoordelijk voor de uitvoering en controle van uitkeringen op basis van onder meer de Participatiewet en draagt zorg voor de financiële administratie van de gehele afdeling. Evt ook diverse ad hoc projecten worden opgenomen in het project (aanbesteding, berichtenverkeer Wmo/Jeugd etc.).

Profiel van de manager: Wij zijn op zoek naar een kandidaat met aantoonbare leidinggevende ervaring binnen gemeenten. Verder heb je duidelijk affiniteit met financiën, sterker nog: je kunt ook afkomstig zijn uit finance. Voor de aansturing van het team zijn we op zoek naar een kandidaat die stevig in zijn/haar schoenen staat en houdt van een divers samengesteld team.

Opmerkingen: Reacties graag inclusief beschikbaarheid en tarief.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)