Reageer op: Interim Teamcoördinator Werk/Inkomen/Zorg
Verwachte opdrachtduur: 24 uur pw minimaal 3 maanden, waarschijnlijke verlenging
Plaats/regio: Zuid-Holland (zuid)
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in de provincie Zuid-Holland. Ivm het tijdelijk wegvallen van de teamcoördinator is onze klant op zoek naar een Interim Teamcoördinator.
Profiel van de opdracht: Je stuurt een team van ongeveer 20 medewerkers aan werkzaam binnen financiën, debiteurenadministratie, front- en backoffice, zorgadministratie, leerlingenvervoer en minimavoorzieningen. Je bent oa verantwoordelijk voor de uitvoering en controle van uitkeringen op basis van onder meer de Participatiewet en draagt zorg voor de financiële administratie van de gehele afdeling. Evt ook diverse ad hoc projecten worden opgenomen in het project (aanbesteding, berichtenverkeer Wmo/Jeugd etc.).
Profiel van de manager: Wij zijn op zoek naar een kandidaat met aantoonbare leidinggevende ervaring binnen gemeenten. Verder heb je duidelijk affiniteit met financiën, sterker nog: je kunt ook afkomstig zijn uit finance. Voor de aansturing van het team zijn we op zoek naar een kandidaat die stevig in zijn/haar schoenen staat en houdt van een divers samengesteld team.
Opmerkingen: Reacties graag inclusief beschikbaarheid en tarief.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)