Reageer op: Interim Coördinator Digitaal Werken
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 4-7-2019, einddatum 31-12-2019, optie tot verlenging 6 x 3 maanden, 32 uur per week
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor een vervolg op het Programma Digitaal Werken zoekt men een ervaren coördinator.
Profiel van de opdracht: Je geeft leiding aan het vervolg van het Programma Digitaal Werken en brengt interne en externe betrokkenen op een inspirerende en deskundige wijze bij elkaar. Je bent hierbij verantwoordelijk voor de realisatie van de benoemde deliverables. Dat betekent in de praktijk dat je stuurt op programmaresultaten en de andere aspecten die hierbij een rol spelen, zoals planning, budgetten, communicatie, overleg en afstemming en leveranciersrelaties. Je zorgt voor inbedding in de beheersorganisatie.
Profiel van de manager: HBO-diploma. Minimaal vijf jaar werkervaring op het gebied van Programma- en projectcoördinatie I(CT) in een gemeentelijke werkomgeving. Gecertificeerd als programmamanager op het gebied van MSP, Prince2, IPMA en/of Agile werkmethodieken. Ervaring met programma/projectcoördinatie met ‘zaakgericht werken’ projecten. Ervaring met het opstellen van voorstellen, adviezen en rapportages voor management, bestuur en externe toezichthouders in een gemeentelijke omgeving.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 24 juni 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)