Reageer op: Interim Projectleider onderhoud vastgoed
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 22-7-2019, einddatum 15-7-2020, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Zwolle
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie. Binnen de eenheid Bedrijfsvoering zoekt men een projectleider voor enkele vastgoed-onderhoudsprojecten.
Profiel van de opdracht: De projectleider is verantwoordelijk voor het opstellen van uitvragen, en uitvoeren, van meervoudig onderhandse aanbestedingen, inclusief het opstellen van gunningsadviezen alsmede de begeleiding van de uitvoering, inclusief oplevering en overdracht naar de beheerorganisatie. Dit dient plaats te vinden in afstemming met betreffende stakeholders. En communicatie met stakeholders dient te allen tijde goed op orde te zijn.
Profiel van de manager: HBO of WO opleiding Bouwkunde. Minimaal 5 jaar werkervaring als projectleider van projecten met bouwkundige elementen, bij een (grote) overheidsorganisatie (pré!), aannemingsbedrijf, of bouwbedrijf, in de periode 2009-2019. Ervaring als projectleider van projecten met bouwkundige elementen bij minimaal 3 volgens (financiële en organisatorische) planning gerealiseerde projecten in de periode 2014-2019. In bezit van geldig VCA certificaat. Ingeschreven als adviseur vastgoed, conform SERTUM.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (maximaal € 75,00 excl. BTW all-in) en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 27 juni 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)