Reageer op: Interim Implementatiecoördinator Wvggz
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 15-7-2019, einddatum 31-12-2019, optie tot verlenging 2 x 3 maanden, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Zuid-Holland
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor de implementatie van de nieuwe Wvggz per 1-1-2020 zoekt men een implementatiecoördinator.
Profiel van de opdracht: Organiseren projectorganisatie. Opstellen PvA, gericht op implementatie en borging. Taken beleggen in de uitvoering, aanslutend op werk- en bedrijfsvoeringsprocessen van partners in de keten. Coördineren proces van praktische uitwerking, onderbrengen en operationeel maken. Inbrengen ideeën uit andere gemeenten en regio\'s. Coördineren vraagstukken en dilemma;s, uitwerking in praktisch werkbare oplossingen.
Profiel van de manager: Een afgeronde HBO of WO opleiding. Ervaring binnen de lokale overheid met de procesmatige vertaling van nieuwe wettelijke taken naar o.a. werkprocessen, werkinstructies, geautomatiseerde systemen, communicatie uitingen en training/opleiding op het gebied van het sociaal domein en/of veiligheid. Kennis van de landelijke ontwikkelingen rond de Wvggz en specifieke gemeentelijke taken die deze wet met zich meebrengt. Aantoonbare ervaring met het functioneren als projectleider bij de overheid.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 26 juni 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)