Reageer op: Gezocht, interim manager supportorganisatie met bedrijfskundige expertise en veranderkundige ervaring bij een maatschappelijke zorgorganisatie.
Verwachte opdrachtduur: 12 maanden, gemiddeld 32-36 uur per week.
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: De organisatie is een maatschappelijk betrokken, waardengedreven, innovatieve en ondernemende zorgorganisatie, die ondersteuning, begeleiding en zorg biedt aan mensen die zelf opnieuw de regie over hun eigen leven willen krijgen.
Profiel van de opdracht: Het besturingsmodel van de zorgorganisatie zal in 2019 worden aangepast, zodat dit beter aansluit op de visie op krachtgericht organiseren. Voor de doorontwikkeling in de hele organisatie heeft organisatie meerjaren doelstellingen en ambities geformuleerd. Een belangrijk onderdeel is de transitie van ondersteunende diensten naar een geïntegreerd supportmodel. Stimuleren van de teammanagers van de Supportorganisatie om het beste uit zichzelf te halen.
Profiel van de manager: * Eindverantwoordelijk voor het soepel laten verlopen van de ondersteunende processen financiën, informatiemanagement, ICT, facilitair, beleid en kwaliteit en vastgoed/(ver)huur en P&C; * Eisen: een afgeronde WO opleiding; kennis en ervaring op het gebied van de bedrijfsvoering; Aanwijsbare ervaring met de realisatie van verandertrajecten; kennis en ervaring op het gebied van leidinggeven, organisatieontwikkeling, veranderingsprocessen, werkprocessen en bedrijfsvoering.
Opmerkingen: Uurtarief: € 100 - € 110 (incl reiskosten, ex.btw) afhankelijk van de ervaring. Procedure: Een referentiecheck en diplomacheck maken deel uit van deze procedure. Uw reactie, voorzien van motivatiebrief en CV (beide in Word), zien wij graag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk 22 april 2019, tegemoet.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)