Reageer op: Interim Projectleider Digitalisering Gemeente
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 9-5-2019, einddatum 1-11-2019, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Oost-Brabant
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor invulling van haar ambitie om de mogelijkheden van online identificeren verder te professionaliseren zoekt men een ervaren projecteider met kennis op het gebied van digitale identiteit.
Profiel van de opdracht: Tevens dient de oplossing voor meldingen openbare ruimte te worden vervangen. De projectleider heeft de leiding over beide projecten en is verantwoordelijk voor planning en voortgang. Naast de rol van projectleider is ook advies op het gebied van digitale identiteit vraagstukken en operationele en inhoudelijke issues noodzakelijk.
Profiel van de manager: Relevant HBO-diploma. >5 jaar aantoonbare ervaring op het gebied van ICT-projectleiding bij gemeenten. Sinds 2015 >5 recente grote digitale dienstverlening-projecten bij gemeenten geleid. De projectleider heeft kennis van en is ervaren op het gebied van digitale identiteit en de toepassing daarvan in gemeentelijke dienstverlening. Bij voorkeur kennis van IRMA.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze interimopdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie, tarief en beschikbaarheid. Reageren is mogelijk tot en met 26 april 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)