Reageer op: Interim Senior Informatiemanager
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-3-2019, duur 6 maanden, optie tot verlenging n.n.b., 24-36 uur per week
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie. Men zoekt een informatiemanager die tevens de rol als kwartiermaker voor nadere invulling van informatiemanagement op zich neemt.
Profiel van de opdracht: Uitvoering programma “digitaliseren documentstromen” en de aansturing van het behorende projectteam, vanuit de invalshoeken digitaal archief, proces en techniek (ICT). Einddoel is een gedragen, werkbare en goedgekeurde digitale archiveringsomgeving. Andere uitvoeringsprogramma’s op het terrein van informatievoorziening en het stelsel van basisregistraties inclusief de gegevensuitwisseling in de keten. Verbinden van MT met organisatie op gebied van informatiemanagement. Het verbind
Profiel van de manager: >5 jaar ervaring in de afgelopen 7 jaar bij een gemeente of ander lager overheidsorgaan. Kennis en ervaring met archivering en gemeentelijke landelijk standaarden zoals TMLO, DSP en PDC. Kennis en ervaring met het stelsel van basisregistraties, de uitwisseling van bijbehorende gegevens uit deze en andere ketenbronnen. Minimaal vijf projecten geleid als projectleider of projectmanager binnen gemeente of vergelijkbaar. Ervaring met opstellen beleidsstukken richting stakeholders.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze interim opdracht? Stuur ons dan je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, motivatie, tarief en beschikbaarheid.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)