Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht, interim Inkoper Facility Management

Verwachte opdrachtduur: 4-6 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week.

Plaats/regio: Midden Nederland

Profiel van het bedrijf: Verzekeraar (facility)

Profiel van de opdracht: Je bent als (strategisch)inkoper gericht op catering, schoonmaak en beveiliging.Je bent er voor de businesspartners en de vele leveranciers. Je bent er voor de lopende processen- proces analyses- verbetervoorstellen. Je draagt mede bij aan de verbetering en structuur van deze category. Er worden slagen gemaakt naar verder digitalisering met IT en security.

Profiel van de manager: Je hebt ervaring/kennis van facilitaire dienstverlening. Je bent in staat autonoom naar leveranciers en business op te stellen. Je kan vanuit feiten komen tot aanpassing. Je communiceert eenvoudig. Je hebt marktkennis. je bent NIET de consultant die op high-end acteer, je bent analytisch maar ook operationeel gewend te werken. Je bent een van de inkopers en betreft dus geen leidinggevende rol.

Opmerkingen: Werk kan vanuit verschillende locaties. Graag cv met motivatie en scherp(!) tarief incl reiskosten.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)