Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Interim Project Management Officer (PMO)

Verwachte opdrachtduur: Startdatum 11-3-2019, duur 4 maanden, optie tot verlenging n.n.b., 36 uur per week

Plaats/regio: Regio Utrecht

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een grote vervoersorganisatie. Voor ondersteuning van het programmamanagement zoekt men een ervaren PMO'er.

Profiel van de opdracht: Proactief meedenken en adviseren over verbeteringen. Vergaderingen van portfolioboard en programma management team voorbereiden, o.a. opstellen agenda, deelnemers uitnodigen, locaties regelen, verslaglegging en proactief beheren actielijst. SharePoint inrichten en onderhouden en gebruik ervan binnen het programma stimuleren. Deelnemen aan de discussies bij de Portfolio Wall samen met de Product Owners. Vertaling maken naar roadmaps en rapportages verzorgen.

Profiel van de manager: Afgeronde HBO-opleiding. Minimaal 4 jaar werkervaring in een projectmatige omgeving in een rol als PMO-er in grote projecten / programma’s in grotere organisaties. Je hebt kennis van Agile werken en processen en het ICT werkveld. Je hebt een uitstekende beheersing van MS Office tools. Je hebt ervaring met SharePoint.

Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie, tarief en beschikbaarheid.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)