Reageer op: Interim Programmamanager Archivering
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 4-3-2019, einddatum 9-3-2020, optie tot verlenging 2 x 12 maanden, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor een te starten programma Archiveren zoekt men een ervaren programmamanager voor zowel opstellen projectopdracht (fase 1) als uitvoering hiervan (fase 2).
Profiel van de opdracht: In ruim 300 applicaties en kilometers analoog archief moeten maatregelen getroffen worden die ervoor zorgen dat wet- en regelgeving op het gebied van de Archiefwet en de AVG juist worden toegepast en geïmplementeerd. Je werkt nauw samen met de Functionaris Gegevensbescherming, de Gemeente Archivaris, de Programmamanager Digitaal en met andere collega's die archiveren en bewaren in hun pakket hebben. Natuurlijk sta je ook in contact met partners en andere verbonden partijen van de gemeente.
Profiel van de manager: WO werk- en denkniveau (opgedaan door opleiding). Ruime ervaring binnen de overheid (> 15 jaar). Aantoonbare ervaring als eindverantwoordelijke bij minimaal 4 projecten en/of programma\'s in de informatiehuishouding. Ervaring met procesmanagement. Ervaring met het werken met, of voor verbonden partijen. Specifieke kennis van en visie op archiefbeheer en algemene kennis van meerdere vakgebieden, waaronder met name verandermanagement en projectmanagement. Ervaring met leidinggeven.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze aantrekkelijke interimopdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie, tarief en beschikbaarheid.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)