Reageer op: Interim Projectleider deelprojecten gemeente
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 11-3-2019, einddatum 11-5-2019, optie tot verlenging 8 x 3 maanden, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Noord Limburg
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor een aantal deelprojecten en proeftuinen zoekt men een tijdelijk projectleider met een actueel netwerk bij overheidspartijen betrokken bij de basisregistraties.
Profiel van de opdracht: De projectleider neemt deel aan de kerngroep en ziet toe op de inhoudelijke volledigheid van projectvoorstellen, op de verbinding en het draagvlak binnen de gemeentelijke organisatie en samenwerkende gemeentes alsmede de relatie met regionale/landelijke ontwikkelingen. Dit alles binnen de scope van ruimtelijke basisregistraties.
Profiel van de manager: WO werk- en denkniveau. Ruime en recente kennis van en ervaring met processen van de ruimtelijke (basis) registraties bij gemeenten. Ruime en recente ervaring met het begeleiden van (gemeentelijke) werkgroepen (gericht op het bereiken van gemeenschappelijke resultaten binnen het domein van gegevensregistraties). >2 jaar ervaring met gemeentelijke samenwerking binnen het ruimtelijk domein als projectleider, beleidsmedewerker of adviseur. >5 jaar ervaring met projectmatig werken.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze interim opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte motivatie/toelichting, tarief en beschikbaarheid.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)