Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht, interim Customer Service manager.

Verwachte opdrachtduur: 4-6 maanden, gemiddeld 4-5 dagen per week.

Plaats/regio: Amsterdam

Profiel van het bedrijf: Voor een zakelijk dienstverlener met een grote e-commerce component zijn we op zoek naar een interim Customer Service (CS) manager.

Profiel van de opdracht: De Customer Service manager is de schakel tussen de klanten en de interne organisatie. Zorgt voor een zo goed mogelijke klantbeleving. Helpt klanten dagelijks met vragen over producten, dienstverlening, online orders e.d. De huidige Customer Service Manager heeft behoefte aan een coach om te versnellen op enkele onderwerpen. Zoekt daarvoor een coach/consultant om diverse onderwerpen op te pakken.

Profiel van de manager: - Hbo opleiding in een commerciële richting; - people manager, coach, stressbestendig, communicatief; - Circa 10 jaar werkervaring. Kenmerken: process gerichte people manager - coach, resultaatgericht, analytisch, stressbestendig en communicatief. 5-7 jaar leidinggevende ervaring in een commerciële customer service omgeving.

Opmerkingen: Verantwoordelijkheden: - Fungeert als coach voor de huidige CS manager; - analyseert en bepaalt de strategische en operationele activiteiten om een efficiënter proces en hoge klant-tevredenheid te krijgen (lange termijn beleid, klantfocus, procesoptimalisatie/ effectieve klantondersteuning, personeelsmanagement); - stuurt een team van circa 30 CSR’s (3 teamleads) verdeelt over klantbeleving en -support; - geeft als people manager en coach het team rust en vertrouwen in een veranderende omgeving.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)