Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht, Interim Procurement improvement manager (2x)

Verwachte opdrachtduur: initially 3 months, full-time, extension possible.

Plaats/regio: Dordrecht area

Profiel van het bedrijf: Manufacturer of large structures. The after-sales organization, supplying (spare) parts, engineering for conversions and renovations and asset management services has the intention to create an internet platform with access to the spare parts catalogue.

Profiel van de opdracht: Assist in the building of an online platform for the sale of spare parts: * write the functional description of the P2P process, and implement this in the ERP system * onboard suppliers, based on your RFQ’s and supplier's quotes * data enrichment.

Profiel van de manager: * Bachelor’s degree or similar working level obtained in practice * analytical and well-organized * sound experience with ERP systems (probably as key- or super-user) * at least 5 years procurement experience (NDA, Agreements, etc) * teamplayer, good stakeholder management * good communication, negotiation, interpersonal and influencing skills * excellent command of both English and Dutch

Opmerkingen:

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)