Reageer op: Interim Projectleider ICT gemeente
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-10-2021, duur 6 maanden, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 24 uur per week
Plaats/regio: Regio Zuid-Holland
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar een tijdelijke ICT projectleider.
Profiel van de opdracht: Op dit moment zijn we met een aantal projecten gestart die de inzet vragen van een ervaren projectleider die kennis van en ervaring heeft met integratie projecten. Bij voorkeur ervaring met aanbesteding en de implementatie van cloud integratie trajecten
Profiel van de manager: Prince2 gecertificeerd. Ervaring als projectleider met aanbestedingstrajecten en implementaties van cloud integratie. Kennis van en ervaring met gemeentelijke inkoop en aanbestedingen. Minimaal 2 jaar ervaring met ICT integratie ( zoals SAAS en eventueel CAAS projecten in de afgelopen 8 jaar. Ervaring als projectleider binnen een functioneel– en informatiebeheer afdeling in de afgelopen 5 jaar. Ervaring met het leidinggeven aan een projectteam en het begeleiden van juniors en trainees.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 21 september 2021.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)