Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Gezocht, interim Senior Coördinator Servicedesk

Verwachte opdrachtduur: Start: 1-7-2021 Eind: 31-12-2021 Optie tot verlenging: 4 x 6 maanden Aantal uur per week: 24 - 36

Plaats/regio: Oost-Gelderland

Profiel van het bedrijf: publieke sector/overheid/ICT samenwerkingsverband gemeenten

Profiel van de opdracht: Wij zijn op zoek naar een energieke en hands-on Senior Coördinator die onze senioren gaat helpen de verbeteringen (waar mogelijk aan) te vullen en te implementeren. De focus ligt op communiceren, bewaken en oplossen. Je duikt in Topdesk en krijgt meteen een goed overzicht van "what needs to be done", vervolgens organiseer je daadwerkelijke acties met het team.

Profiel van de manager: Kun je aantoonbaar maken dat je aan de volgende eisen (knock-out criteria) voldoet: 1) Je een HBO werk- en denkniveau hebt; 2) Je minimaal 3 jaar ervaring hebt met Topdesk (management-)rapportages en Excel- draaitabellen en -analyses; 3) Je minimaal 3 jaar ervaring hebt met het coördineren van een Skilled Servicedesk binnen een organisatie met 3000+ eindgebruikers; 4) Je recente ervaring vanaf 2015 hebt binnen een gemeentelijke organisatie; 5) Je kennis en ervaring hebt met incidentmanagement

Opmerkingen: op ICT-gebied; 6) Je kennis en ervaring hebt met Kennisbank en standaardoplossingen in Topdesk; 7) Je een all-in tarief excl. BTW hebt dat ligt tussen €67 - €80 Kun je alle hier genoemde eisen met ja beantwoorden? Reageer dan uiterlijk zondag 20-6-2021 16.00 uur

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)