Reageer op: Interim Adviseur Projectbeheersing infrastructurele projecten
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-12-2019, einddatum 31-12-2019, optie tot verlenging, 32-36 uur per week
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Ter ondersteuning van de manager Projectbeheersing zoekt men een adviseur die o.a. adviseert over scopebewaking.
Profiel van de opdracht: Je adviseert de manager Projectbeheersing bij het coördineren van de projectbeheersing van de projecten binnen het programma over wegtunnels. Je adviseert in het coördineren van de capaciteit en inzet van medewerkers (kostendeskundigen, planners, controllers, risicomanagers, ondersteuners, informatiebeheerders, kwaliteitsmanagers) en de kwaliteit van prestaties binnen het taakveld beheersing & control van dit programma. Je adviseert bij diverse vraagstukken op gebied van projectcontrol.
Profiel van de manager: Afgeronde HBO opleiding in de richtingen Management Economie & Recht, Bedrijfskunde, Bedrijfseconomie, Finance of Accountancy. Minimaal 10 jaar aantoonbare ervaring met projectbeheersingsprocessen van complexe infrastructurele projecten. Aantoonbare ervaring met projectcontrol.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht en voldoe je aan de gestelde eisen? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief (exclusief BTW en inclusief alle overige kosten) en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 18 november 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)