Reageer op: Ervaren Interim Verzuimadviseur gemeente
Verwachte opdrachtduur: Startdatum z.s.m., einddatum 1-10-2020, optie tot verlenging tot 31-12-2020, 16 uur per week
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Men zoekt tijdelijke vervanging van een van de verzuimadviseurs.
Profiel van de opdracht: Samen met collega's binnen het team Arbo en Verzuim screenen van langlopende verzuimcasussen (>8 weken) en voorzien van advies richting leidinggevenden, zowel op vlak van wet- en regelgeving, als op het gebied van re-integratie activiteiten. Samen met de adviseurs wordt gekeken welke langlopende verzuimdossiers moeten worden gescreend op het Poortwachterproces, juiste dossiervorming, welke dossiers moeten worden voorzien van een inhoudelijke re-integratieadvies.
Profiel van de manager: HBO diploma met een post HBO opleiding Arbeidsdeskundige, Casemanager of andere opleiding op het gebied van verzuim en inzetbaarheid. Ruime kennis van Wet Verbetering Poortwachter. Afgelopen 7 jaar minimaal 5 jaar ervaring in een specialistische functie op het gebied van (complexe) verzuim-problematiek. Actuele kennis opgedaan binnen een gemeentelijke organisatie. Specialist op het gebied van verzuim (geen P&O generalist!). Ervaring met complexe verzuimproblematiek in een ambtelijke organisatie.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 22 juli 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)