Reageer op: Ervaren Interim Informatiemanager gemeente
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 12-8-2019, einddatum 1-2-2020, optie tot verlenging 2 x 6 maanden, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Men zoekt een Informatiemanager die bijdraagt aan de ontwikkeling van de informatievoorziening en ondersteunt bij inrichting van het CIO-office.
Profiel van de opdracht: Je organiseert de verbinding tussen business en IT en bent verantwoordelijk voor het formuleren van het informatiebeleid en de informatieplanning op sturend en tactisch niveau.
Profiel van de manager: HBO/WO bestuurlijke informatiekunde, bedrijfskunde of informatica. Tenminste 5 jaar ervaring als informatiemanager bij een 100.000+ gemeente. Kennis van en ten minste 5 jaar ervaring op het gebied van business informatiemanagement en op het raakvlak tussen business en IT. Kennis van de gemeentelijke informatieprocessen, de (landelijke) voorliggende vraagstukken en de technologische markttrends in informatiseringsoplossingen. Ervaring met inrichting CIO office en verandermanagement.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 26 juli 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)