Reageer op: Interim Teamleider informatie- en procesmanagement
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 1-8-2019, einddatum 31-10-2019, optie tot verlenging, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie, op zoek naar interim teamleider die het team Informatie- en procesmanagement (IPM), op organische wijze helpt structureren en positioneren.
Profiel van de opdracht: Uitwerken/implementeren nieuw ontwikkeld besturingsmodel incl. overlegstructuren, samenwerkingsverbanden en werkwijzen. Richting geven en vakmatig ontwikkelen van de verschillende expertisegebieden binnen IPM Werk en Inkomen, alsook in de gehele IPM kolom. Daarnaast moet portfoliomanagement en de daarbij behorende prioritering worden ontwikkeld en geïmplementeerd. Focus op persoonlijke en vakmatige ontwikkeling, op persoonlijke aandacht en op de inzet van de juiste mens. Terugdringen verzuim.
Profiel van de manager: HBO/WO- werk- en denkniveau in de richting Informatie- en Procesmanagement. Ruime kennis en ervaring als peoplemanager, verandermanager en IPM manager. Ervaring met organisch veranderen en positioneringsvraagstukken. Kennis van en werkervaring in de gemeentelijke sector. Kennis van en werkervaring binnen het Sociaal Domein/Werk en Inkomen.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting, tarief en beschikbaarheid. Je kunt op deze opdracht reageren tot en met 12 juli 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)