Reageer op: Tijdelijk/Interim Service-/incidentmanager
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 11-6-2019, einddatum 31-12-2019, optie tot verlenging 3 x 6 maanden, 36 uur per week
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Vanwege piekwerkzaamheden zoekt men een tijdelijke Service-/incidentmanager, onderdeel van het team Advies & Projecten.
Profiel van de opdracht: Je bent primair verantwoordelijk voor het managen van major incidents. Je bent proces-verantwoordelijk (regie, coördinatie) voor het Incidentmanagement-proces, je bewaakt en monitort het procesverloop en stuurt waar nodig bij. Je rapporteert periodiek over de kwaliteit van de procesuitvoering. Je bent voor de gebruikersorganisatie het tweede escalatie-niveau bij incidenten die niet binnen de norm worden afgehandeld en coördineert de escalatie. Je levert ondersteuning aan aandere ITIL-processen.
Profiel van de manager: Minimaal HBO denk- en werkniveau. Minimaal ITIL v3 Foundation gecertificeerd, een pré is ITIL v3 Intermediate gecertificeerd voor Service Lifecycle - Service Operation of Capability - Operational Support and Analysis. Je hebt ervaring met het beheren van het ITIL Incidentmanagement proces bij een grote of middelgrote organisatie. Je hebt ervaring met het managen van Major Incidents bij een grote of middelgrote organisatie. Je hebt ervaring met service management tooling zoals Topdesk.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie en tarief. Reageren is mogelijk tot en met 27 mei 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)