Reageer op: Interim Coördinator Bouwvergunningverlening
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 3-6-2019, einddatum 30-8-2019, optie tot verlenging 3 maanden, 28 uur per week
Plaats/regio: Regio Gelderland
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een publieke organisatie. De afdeling Vergunningverlening bestaat uit een team Milieu en twee nauw samenwerkende teams Bouw. Voor een van teams Bouw zoekt men een Coördinator Vergunningverlening.
Profiel van de opdracht: Je coördineert en bewaakt de voortgang en de kwaliteit van de werkzaamheden. Je ondersteunt en begeleidt de medewerkers bij hun taken. Je bent een vraagbaak en klankbord voor collega’s. Je voert praktische personeelsmanagementtaken uit, zoals ziekte- en herstelmeldingen en verlof. Je draagt bij aan de jaarlijkse gesprekscyclus, beoordelingsgesprekken en verzorgt de verslaglegging. Je neemt deel aan projecten om de dienstverlening van de organisatie te verbeteren; eventueel als projectleider.
Profiel van de manager: Relevante HBO-opleiding. Ervaring met coördinerende taken en op het werkterrein omgevingsvergunningen en bouwregelgeving is een harde eis. Ervaring met het werken voor een omgevingsdienst en/of voor meerdere gemeenten. Affiniteit met dienstverlening. Ervaring met productieplanning.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd in deze tijdelijke opdracht? Stuur ons dan z.s.m. je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie en tarief. Reageren is mogelijk tot en met 27 mei 2019.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)