Reageer op: Gezocht, interim manager Onderhoud bij een woningcorporatie.
Verwachte opdrachtduur: 4 a 5 maanden, gemiddeld 32 uur per week.
Plaats/regio: Limburg
Profiel van het bedrijf: De woningcorporatie is een grote sociale huisvester in Limburg. De missie is het leveren van betaalbaar en prettig wonen voor mensen met lage inkomens. Samen met huurders en andere partners werkt de woningbouwcorporatie aan duurzame en leefbare wijken.
Profiel van de opdracht: Als Interim Manager Onderhoud ben je verantwoordelijk voor het team Onderhoud (15 FTE) waarbij de kwaliteit van de werkzaamheden continu is geborgd en proactief aansluit bij veranderende wensen en eisen. Je geeft hierbij leiding aan het team en geeft samenwerking zodanig vorm dat dit bijdraagt aan de gedefinieerde afdelingsdoelstellingen. Daarnaast verantwoordelijk voor (Niet) Planmatig Onderhoud: verduurzaming en zorg dragen voor efficiënte en effectieve werkprocessen, planning en bezetting.
Profiel van de manager: * Opleidingsniveau: Afgeronde HBO opleiding in een bouwtechnische richting * Kennis en ervaring: leidinggevende ervaring, coaching, management, procesoptimalisatie en verandermanagement. Functie-gerelateerde opleidingen en/of cursussen op het gebied van gebouwenbeheer en verduurzaming van woningen * Competenties: Klantgericht, Resultaatgericht, Samenwerken en ontwikkelen, Coachend leiderschap, Ondernemerschap, Goede mondelinge en schriftelijke communicatie, Creatief / innovatief denken
Opmerkingen: Arbeidsvoorwaarden: Het tarief is € 75 - 85 per uur (incl reiskosten, ex BTW). Procedure: Uw reactie, voorzien van motivatiebrief en CV (beide in word), zien wij graag zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk maandag 21 januari 2019, tegemoet. Een referentiecheck en diplomacheck maken deel uit van deze procedure.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)