Reageer op: Interim Bestuurssecretaresse gemeente
Verwachte opdrachtduur: Startdatum 30-1-2019, einddatum 1-4-2019, optie tot verlenging 2 x 1 maand, 32 uur per week
Plaats/regio: Regio Amsterdam
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor vervanging tijdens ziekte zoekt men een tijdelijke bestuurssecretaresse.
Profiel van de opdracht: Alle voorkomende secretariële, administratieve en organisatorische werkzaamheden t.b.v. de wethouder en eventueel de leden van het Secretaristeam van de gemeente. Je ondersteunt in de breedste zin van het woord. Je beheert de agenda en mailbox en onderneemt actie zowel zelfstandig als in overleg. Je bereidt ook de vergaderingen voor. Tevens ben je verantwoordelijk voor de werkzaamheden rondom de huwelijksjubilea en de adoptie van het oorlogsmonument. Je vervangt collega's tijdens afwezigheid.
Profiel van de manager: MBO werk- en denkniveau. Aantoonbare gemeentelijke ervaring. Ervaring met secretariële, administratieve en ondersteunende werkzaamheden. Volledige beheersing van het MS Office pakket. Je bent een organisatietalent en hebt goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.Voorts: klantgericht, integer, gericht op samenwerking, affiniteit met en gevoel voor een bestuurlijk, politieke werkomgeving, zelfstandig, initiatiefrijk, stressbestendig, flexibel, discreet en collegiaal.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd? Stuur ons dan je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie, tarief en beschikbaarheid.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)