Reageer op: Interim Directiesecretaresse
Verwachte opdrachtduur: Startdatum z.s.m. tot ongeveer begin mei 2019, optie tot verlenging
Plaats/regio: Regio Utrecht
Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor tijdelijke vervanging i.v.m. zwangerschapsverlof zoekt men een zeer ervaren directiesecretaresse/managementassistent.
Profiel van de opdracht: Het uitvoeren van ondersteunende en secretariële taken, zoals agendabeheer, organiseren van vergaderingen, beantwoorden van telefoon etc. Voorbereidende werkzaamheden t.b.v. MT-vergadering. Administratieve taken rondom inkoop (verplichtingen, controle facturen), personele aangelegenheden, archivering. Beheer mailbox, met op onderdelen zelfstandig afhandelen/in gang zetten en bewaken van acties. Vervanging waar nodig van de managementassistent van de andere directeur.
Profiel van de manager: HBO werk- en denkniveau. Minimaal 4 jaar relevante werkervaring. Kennis van een gemeentelijke organisatie en bestuurlijke verhoudingen is een harde eis. Kennis en veel ervaring met het Office pakket. Ervaring met Digiplaza, iBABS, Outlook en MUIS.
Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan de genoemde functie-eisen? Stuur ons dan je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie en tarief.
Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.
Onze informatie pagina's:
Hoofdpagina
Werkafspraken (pdf)
Partner Abonnement
Opdrachten
Privacybeleid (pdf)