Pagina: Nieuwsbrief response

Reageer op: Interim Directiesecretaresse

Verwachte opdrachtduur: Startdatum z.s.m. tot ongeveer begin mei 2019, optie tot verlenging

Plaats/regio: Regio Utrecht

Profiel van het bedrijf: Onze opdrachtgever is een gemeentelijke organisatie. Voor tijdelijke vervanging i.v.m. zwangerschapsverlof zoekt men een zeer ervaren directiesecretaresse/managementassistent.

Profiel van de opdracht: Het uitvoeren van ondersteunende en secretariële taken, zoals agendabeheer, organiseren van vergaderingen, beantwoorden van telefoon etc. Voorbereidende werkzaamheden t.b.v. MT-vergadering. Administratieve taken rondom inkoop (verplichtingen, controle facturen), personele aangelegenheden, archivering. Beheer mailbox, met op onderdelen zelfstandig afhandelen/in gang zetten en bewaken van acties. Vervanging waar nodig van de managementassistent van de andere directeur.

Profiel van de manager: HBO werk- en denkniveau. Minimaal 4 jaar relevante werkervaring. Kennis van een gemeentelijke organisatie en bestuurlijke verhoudingen is een harde eis. Kennis en veel ervaring met het Office pakket. Ervaring met Digiplaza, iBABS, Outlook en MUIS.

Opmerkingen: Ben je geïnteresseerd en voldoe je aan de genoemde functie-eisen? Stuur ons dan je (Nederlandstalige) CV, korte toelichting/motivatie en tarief.

Lees vooraf aan reageren altijd eerst onze pagina "Werkafspraken" met informatie over ons privacybeleid, werkwijze en afhandeling. Of open/download deze als pdf. Stem hier mee in door verzending van dit formulier.

Reageren op deze opdracht is niet (meer) mogelijk.

Inloggen als
partner abonnee:

Inlognaam
Wachtwoord

Status: Uitgelogd

button.gif

button.gif


Onze informatie pagina's:

Hoofdpagina 

Werkafspraken (pdf) 

Partner Abonnement 

Opdrachten 

Privacybeleid (pdf)